Setari CVAR CS1.6 - tabel 12

Numele de nume Valoarea implicită val Min val Max val Tip Categorie Descriere
sv_maxrate 0 1000 20000 întreg Server Acest lucru a setat octeții maxime pe secundă pe care serverul le poate trimite clientului. 0 = nelimitat. Numai pentru jocuri pe internet (sv_lan 0), cu excepția cazului în care sv_lan_rate <1001 într-un joc LAN (sv_lan 1).
sv_maxspeed 320 1   întreg Server Setează viteza maximă. În CS nu se schimbă nimic după 260, din cauza vitezei armelor (Tu mergi mai repede cu scout, care este 260). Pentru mai multe informații, consultați forumul.
sv_maxunlag 0.5     pluti Server Setează cantitatea maximă de secunde în care codul net compensează ping-ul unei persoane (sv_unlag trebuie să fie activat). Codul net va compensa implicit 500ms.
sv_maxupdaterate 30 10   întreg Server Aceasta este suma maximă de actualizări pe secundă pe care serverul o poate trimite clientului (a se vedea cl_updaterate).
sv_maxvelocity 2000     întreg Server Setează viteza maximă a oricărui obiect în mișcare.
sv_minrate 0 1000 20000 întreg Server Acest lucru seteaza minimul de octeti pe secunda pe care serverul le poate trimite clientului. 0 = nelimitat. Numai pentru jocuri pe internet (sv_lan 0), cu excepția cazului în care sv_lan_rate <1001 într-un joc LAN (sv_lan 1).
sv_minupdaterate 10 10   întreg Server Aceasta este cantitatea minimă de actualizări pe secundă pe care serverul o poate trimite clientului (a se vedea cl_updaterate).
sv_newunit 0 0 1 boolean Server Folosit pentru a șterge datele salvate de la nivelurile anterioare pentru a păstra dimensiunea de joc cât mai mică posibil. Acest lucru este folosit în hărțile Half-Life pentru un singur jucător. Nu este nevoie să modificați acest CVar, cartografii trebuie să stabilească acest lucru în entitatea globală.
sv_password       şir Server Setează parola pentru server. Persoanele care doresc să se conecteze la server au nevoie de parolă.
sv_proxies 1     întreg Server Acest lucru este de a permite serverelor proxy HLTV să se conecteze la serverul dvs.Stabilește cât de mult proxy-uri HLTV vor putea să se conecteze la serverul dvs. Proxy-urile HLTV ocupă sloturi de server, deci asigurați-vă că luați în considerare acest lucru înainte de a activa acest lucru.
sv_rcon_banpenalty 0     întreg Server Numărul de minute pentru a interzice utilizatorilor care nu reușesc autentificarea rcon. (0 = permanent)
sv_rcon_maxfailures 10     întreg Server De câte ori un utilizator poate eșua autentificarea rcon înainte de a fi interzis. Este similar cu sv_rcon_minfailures, cu excepția faptului că această setare nu se bazează pe sv_rcon_minfailuretime.
sv_rcon_minfailures 5     întreg Server De câte ori un utilizator poate eșua autentificarea rcon în timpul lui sv_rcon_minfailuretime înainte de a fi interzis.
sv_rcon_minfailuretime 30     întreg Server Cantitatea de timp (secunde) eșuată încercări rcon trebuie să aibă loc în termen de interdicție care urmează să fie aplicate.
sv_region -1     întreg Server Aceasta este pentru filtrele serverului de browser, pentru a stabili în ce regiune se va afișa serverul.
sv_restart 0     întreg Server Setează cantitatea de secunde înainte ca serverul să repornească jocul. Acest lucru va reseta toate frags, scoruri, arme și bani la implicit. Utilizați această funcție pentru a coordona potrivirile clanului. Este la fel ca sv_restartround.
sv_restartround 0     întreg Server Setează cantitatea de secunde înainte ca serverul să repornească jocul. Acest lucru va reseta toate frags, scoruri, arme și bani la implicit. Utilizați această funcție pentru a coordona potrivirile clanului. Este la fel ca sv_restart.
sv_send_logos 1 0 1 boolean Server Permite serverului să trimită clienților spray-uri personalizate. sv_send_logos 1 cere sv_allowdownload 1 să funcționeze.
sv_send_resources 1 0 1 boolean Server Acest cvar controlează dacă resursele sunt propagate către clienți.
sv_skycolor_b 0 0 255 întreg Server Setează valoarea albastră a culorii cerului.
sv_skycolor_g 0 0 255 întreg Server Setează valoarea verde a culorii verde.
sv_skycolor_r 0 0 255 întreg Server Setează valoarea roșie a culorii roșu.
sv_skyname deşert     şir Server Acesta stabilește numele cerului care ar trebui să fie utilizat pentru harta curentă (jucătorii trebuie să se reconecteze dacă îl schimbați prin acest cvar pentru a vedea cerul nou).Mapatorii pot seta un anumit cer pentru harta lor și au setat automat acest cvar. Dacă nu este setat nimic, cerul va fi unul implicit: deșert
sv_skyvec_x 0     pluti Server Setează orientarea axei x a cerului.
sv_skyvec_y 0     pluti Server Setează orientarea axei y a cerului.
sv_skyvec_z 0     pluti Server Setează orientarea axului z.
sv_spectatormaxspeed 500     întreg Server Setează viteza maximă pe care spectatorul o poate mișca.
sv_stats 1 0 1 boolean Server Stabilește dacă trebuie sau nu să se colecteze statisticile privind utilizarea CPU-ului serverului. Utilizați comanda "stats" pentru a vizualiza datele de utilizare a procesorului colectate de acesta.
sv_stepsize 18     întreg Server Acest lucru este folosit pentru a determina înălțimea maximă de care puteți merge, fără a sări. Când este setat la un număr mare, puteți merge pe obiecte foarte înalte. Atunci când este setat la un număr mic, nu puteți merge până la cel mai mic pas.
sv_stopspeed 75     întreg Server Setează viteza minimă de oprire la sol. În modurile Half-Life și altele, valoarea implicită este 100. Dar în CS, este blocat la 75, dacă îl schimbați, va reveni întotdeauna la 75.
sv_timeout 60     întreg Server Controlează cât timp înainte ca serverul să deconecteze un client care a încetat să răspundă (poate fi doar AFK).
sv_unlag 1 0 1 boolean Server Permite clienților să utilizeze compensarea lagurilor. Lăsați acest lucru ON.
sv_unlagsamples 1     întreg Server Setează cantitatea de pachete care va fi calculată în medie pentru a găsi ping-ul pentru a compensa (sv_unlag trebuie să fie activat) .Examples: sv_unlagsamples 1Serverul va calcula ping-ul din ultimul exemplu. (implicit) sv_unlagsamples 2 Serverul va calcula ping-ul de la sursa din ultimele două eșantioane.
sv_uploadmax 0.5  

Comentarii

Trebuie să fii autentificat pentru a adăuga un comentariu!

Nu a fost făcut nici un comentariu.

FidelityWorks.ro foloseste cookies pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta. Mai multe detalii