Setari CVAR CS1.6 - tabel 3

Numele de nume Valoarea implicită val Min val Max val Tip Categorie Descriere
cl_resend 6 1.5 20 pluti conexiune Întârziere în câteva secunde înainte ca clientul să retrimită încercarea "conectare". Atunci când aveți o problemă de conectare la server și atunci când vedeți: "Reîncercarea conexiunii la server # 1". Și acest lucru nu are nimic de a face cu netcode ca oamenii inițial, totuși.
cl_righthand 1 -1 1 întreg interfață Dacă este setat la -1, veți avea armele pe mâna stângă și cuțitul pe mâna dreaptă. Dacă este setat la 0, toate armele sunt pe mâna stângă. Dacă este setat la 1, toate armele sunt pe mâna dreaptă.
cl_shadows 1 0 1 boolean video Activează umbrele jucătorului (mic cerc negru), dezactivează pentru a îmbunătăți performanța.
cl_showerror 0 0 1 boolean interfață Afișați erorile de predicție de pe ecran.
cl_showevents 0 0 1 boolean interfață Permite afișarea pe evenimente ca arma de ardere, toate evenimentele sunt listate în cstrike / events /.
cl_showfps 0 0 1 boolean interfață Afișează FPS curent în colțul din stânga sus al ecranului.
cl_showmessages 0 0 1 boolean interfață Dump trafic de rețea pentru consola. Este necesar ca dezvoltatorul 1 să funcționeze.
cl_shownet 0 0 2 întreg netcode 0 Nu afișați nici o informație.1 Tipăriți mărimea curentă a pachetului de intrare în byte.2 Imprimați informații despre curentul din pachetul care vine și dimensiunea acestuia.
cl_sidespeed 400     întreg circulaţie Setează viteza cu ajutorul mutare stânga și deplasare la dreapta (+ moveleft și + moveright). Aceasta este limitată de partea serverului sv_maxspeed. Și în CS acest lucru este limitat de viteza per arme. Acest lucru ar trebui să fie egal cu cl_backspeed și cl_forwardspeed sau veți avea probleme de ținut în față și lăsat în același timp, de exemplu.
cl_slist 10     întreg conexiune Acesta este cât de multe secunde să așteptați maxim pentru răspunsuri atunci când faci o rețea LAN ?? ping. Răspunsurile care vin mai târziu decât acestea sunt ignorate.
cl_smoothtime 0.1     pluti netcode Definește timpul în care vizualizarea va fi corect corectă după o eroare de predicție. Dacă setăm cl_smoothtime la 0 (sau cl_nosmooth la 1), interpolarea noastră nu va fi "netezită" sau corectată și vom vedea poziția reală a jucătorilor. Rețineți că acest lucru va provoca un salt în mișcările jucătorilor, dar acestea vor fi corecte.
cl_solid_players 1 0 1 boolean netcode Dacă motorul de predicție a mișcării ar trebui să trateze alți jucători ca fiind solidi.
cl_timeout 300     întreg conexiune Când sunteți inactiv, este după ce secunde serverul vă deconectează. Acest lucru este de asemenea controlat de sv_timeout (partea de server)
cl_updaterate 20 10 102 întreg netcode Este numărul de actualizări pe secundă pe care le cereți de la server.
cl_upspeed 320     întreg circulaţie Setează viteza utilizând tastele de înot / înot (+ mutare / + moveleft). Aceasta este limitată de partea serverului sv_maxspeed. Și în CS acest lucru este limitat de viteza per arme.
cl_vsmoothing 0,05 0.0   pluti netcode Aceasta se numește "Vizualizare netezire", permite interpolarea vectorilor de vizualizare.Elimină / interpolează originea și unghiul de vizualizare atunci când călătoresc trenurile / platourile. 0,05 ar trebui să fie bună (dacă ai peste 20 de fps) și 0 o dezactivează, așa că ar trebui să crească fps-ul.
cl_waterdist 4     întreg interfață Compensează vederea de-a lungul suprafeței apei.
cl_weaponlistfix 0 0 1 boolean netcode A fost de a repara o eroare în codul original HL1 legat de mesajul de utilizator WeaponList?mesajul ar fi ignorat dacă acest lucru a fost stabilit.
cl_weather 1 0 3 întreg video Permite ploaie pe de_aztec, 1 va provoca câteva picături de ploaie, 2 va crește și 3 va provoca o ploaie torențială.Disabile pentru a îmbunătăți performanța.
cl_yawspeed 210 0   pluti circulaţie Definește viteza de mișcare cu + stânga și + dreapta.
com_filewarning 0          
consolă 1 0 1 boolean interfață Acest lucru nu funcționează în Steam, dar în Won (sistemul înainte de Steam), dacă ați avut acest CVar pe "0", nu ați putut deschide consola.
con_color 255 180 30     şir interfață Setează culoarea mesajelor de chat. în RGB. În Won (sistemul înainte de Steam), a fost folosit pentru a schimba și culoarea textului consolei.
con_fastmode            
con_notifytime 4 0   întreg interfață Cantitatea de timp în mesajele dezvoltatorilor secunde rămâne în partea stângă sus înainte de dispariția ecranului.
coteț 0 0 1 boolean Server Aceasta a fost pentru a permite modul de cooperare în Quake. Acest lucru nu funcționează în HL1 deoarece nu există nici un coop mod (nu funcționează în CS fie pentru că CS este multi player).
crosshair 1 0 1 boolean video Activează punctul roșu la mijlocul treptelor awp / scout / g3sg1 / sg550.
c_maxdistance 200     pluti trișa Aceasta este distanța maximă a aparatului foto în a treia persoană (vezi cam_command) folosind + camdistance (cmd).
c_maxpitch 90     pluti trișa Acesta este pasul maxim al camerei în a treia persoană (vezi cam_command) folosind + cammousemove (cmd).
c_maxyaw 135     pluti trișa Aceasta este decalajul maxim al camerei în a treia persoană (vezi cam_command) folosind + cammousemove (cmd).
c_mindistance 30     pluti trișa Aceasta este distanța minimă a aparatului foto în a treia persoană (vezi cam_command) folosind + camdistance (cmd).
c_minyaw -135     pluti trișa Aceasta este scăderea minimă a camerei în a treia persoană (vezi cam_command) folosind + cammousemove (cmd).
deathmatch 0 0 1 boolean Server Acesta definește dacă serverul este un player multiplu (1) sau un singur player (0). Când lansați un server de ascultare sau dedicat, acesta este setat automat la 1. Aceasta rămâne doar pe 0 dacă lansați o hartă cu harta "mapname" sau dacă redați un singur player HL.
decalfrequency 30 0   întreg Server Setează frecvența la care jucătorii își pot aplica logo-urile. Suma este în secunde, 0 înseamnă fără întârziere (pulverizarea cât de repede poți).
default_fov 90 10 150 întreg interfață Setează câmpul de vizualizare în Half-Life. În CS, schimbarea are efect doar când este redus peste corpul tău în modul spectator după ce mori. De asemenea, acest lucru va mizeria cu sensibilitatea dvs. dacă î

Comentarii

Trebuie să fii autentificat pentru a adăuga un comentariu!

Nu a fost făcut nici un comentariu.

FidelityWorks.ro foloseste cookies pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta. Mai multe detalii