Setari CVAR CS1.6

 Urmareste HostGame.ro pe instagram  

A se vedea si
Setari amxx.cfg
Comenzi CS1.6 consola HLDS Counter – Strike 1.6
Configurare Sv_downloadurl

Lista scurta

hostname "" =>seteaza numele serverului
logsdir "" =>seteaza directorul in care se salveaza logurile
mapcyclefile =>seteaza ce fisier va fi folosit pentru cycle maps (default mapcycle.txt)
motdfile =>seteaza ce fisier motd va fi folosit pentru welcome mesage(default motd.html)
rcon_password =>control absolut asupra serverului
servercfgfile =>seteaza ce fisier va fi folosit pentru configuratia serverului (default server.cfg)
sv_contact =>seteaza persoana de contact
sv_downloadurl=>seteaza folosirea unui server de download alternativ
sv_password =>seteaza pe server o anumita parola.

log (on,off) =>stocheaza in loguri toate evenimentele intre jucatori)

"log on" Nu salveaza logurile de evenimente(default).
"log off" Salveaza logurile de evenimente

mp_logdetail (0,1,2,3) =>comanda care pune in evidenta ce anume stocheaza in log

"mp_logdetail 0" » Nu stocheaza nici un atac intre jucatori
"mp_logdetail 1" » Stocheaza atacurile adversarilor
"mp_logdetail 2" » Stocheaza atacurile coechipierilor
"mp_logdetail 3" » Stocheaza atacurile coechipierilor si adversarilor

mp_logecho(0,1) => mesajele din log sunt aratate/sau nu is aratate in consola.
mp_logfile(0,1)=> mesajele din log sunt /sau nu salvate in folderul logs.
mp_logmessages(0,1)=> mesajele adminilor sunt stocate /sau nu intr-un log separat.
mp_autokick(0,1)=> activeaza sau dezactiveaza kick la jucatori care sunt idle
mp_autoteambalance(0,1)=>activeaza sau dezactivea balance automat al jucatorilor
mp_fadetoblack(0,1)=>activeaza sau dezactiveaza ecranul negru dupa ce jucatorul a murit
mp_falldamage(0,1)=>activeaza sau dezactiveaza caderea realistica Halflife
mp_flashlight(0,1) =>activeaza sau dezactiveaza folosirea lanternei
mp_footsteps(0,1)=> activeaza sau dezactiveaza sunetul pasilor
mp_friendlyfire(0,1)=> activeaza sau dezactiveaza trasul in coechipieri
mp_tkpunish(0,1)=> pedeseste /sau nu pe cei care fac team kill
mp_chasecam(0,1)=>forteaza sau nu ca spectatori sau cei morti sa vada numai chase camera.
sv_allowdownload(0,1)=>activeaza/dezactiveaza ca jucatori sa poate downloada resurse de pe server
sv_allowupload(0,1)=>activeaza/dezactiveaza tatuajele costumizate pe server
sv_alltalk(0,1)=>activeaza/dezactiveaza ca jucatori sa poata vorbi la microfon cu echipa adversa.
sv_cheats(0,1)=>activeaza/dezactiveaza efectele unor comenzi de tip cheat.
sv_lan(0,1)=>activeaza sau dezactiveaza LAN MODE
sv_logbans(0,1)=>activeaza/dezactivea logurile de ban
sv_unlag(0,1)=>activeaza/dezactiveaza unele compensatii de lag.
sv_voiceenable(0,1)=>activeaza/dezactiveaza microfonul.

mp_c4timer(15-90) =>timpul pana cand bomba explodeaza
mp_chattime (1-10) =>timpul cat jucatori pot vorbi cand jocul se termina(se schimba harta)
mp_decals(300)=>timpul cat este afisat pe perete tatuajul si alte efecte din joc
mp_forcecamera(0-3) =>seteaza pe cine poti vizualiza cand esti spectator (0-pe toti,1-pe coechipieri,2-first person mod,3-coechipieri cu freelook
mp_fraglimit(0) =>cand se atinge un anumit numar de fraguri se schimba harta.
mp_freezetime(6)=>timpul cat se asteapta pana incepe runda.
mp_hostagepenalty(2)=> numarul de ostatici pe care ii poti omora pana serverul iti da kick
mp_limitteams(2)=>numarul maxim de jucatori ca diferenta intre cele 2 echipe
mp_maxrounds()=>numarul maxim de runde care se poate juca pana se schimba harta
mp_playerid(0-2)=>activeaza ce informatii vad jucatori in status bar
mp_startmoney(0-16000)=>bani de la inceputul rundei
mp_timelimit(0-45) =>timpul limita in care se schimba harta
sv_accelerate(5)=>seteaza acceleratia
sv_airaccelerate(10)=>seteaza acceleratia aerului
sv_gravity(0-12000)=>seteaza gravitatia in joc(default 800)
sv_maxrate(1000-20000)=>numarul maxim de bytes care pot fi trimisi catre client
sv_maxspeed(1-260)=>seteaza viteza maxima
sv_maxupdaterate(10-100)=>seteaza numarul maxim de updateuri pe care serverul il poate trimite clientului
sv_minrate(1000-20000)=>seteaza numarul minim de bytes care poate fi trimisi catre client
sv_minupdaterate(10-100)=>seteaza numarul maxim de updateuri pe care serverul il poate trimite clientului
sv_rcon_banpenalty (0)=>seteaza numarul de minute de ban pe care il ia un jucator daca greseste rcon_password(0 -ban permanet)
sv_rcon_maxfailures(0-10)=>seteaza numarul maxim de incercari gresite rcon_password
sv_rcon_minfailures(0-5)=>seteaza numarul minim de incercari gresite rcon_password
sv_region => seteaza regiunea in care se afla serverul(comanda complexa)
sv_restart=>numarul de secunde in care jocul se restarteaza
sv_restartround=>numarul de secunde in care jocul se restarteaza
sv_stepsize(18)=>seteaza inaltimea maxima in care te poti urca pe un obiect fara sa sari
sv_timeout(60)=>controleaza numarul de secunde pana cand un client primeste disconnect daca nu mai raspunde.
sv_voicequality(1-5)=>controleaza calitatea sunetului in joc(comanda complexa)
sys_ticrate (0-100) controleaza numarul maxim de fps pe care serverul il suporta.

sv_wateramp (0) =>amplifica valurile pe mapele cu apa
sv_uploadmax(0.5)=>numarul maxim de MB folositi pentru tatuaje(etc)
sv_maxunlag(0.5)=>numarul maxim de secunde pentru compensatie lag.
mp_roundtime(1-9=>setezi timpul rundei(comanda complexa)
mp_mapvoteratio (0.66)=>seteaza ratia necesara penru care jucatori pot vota o mapa ca sa se schimbe.
mp_kickpercent(0.6)=>seteaza ratia necesara pentru care jucatori pot vota un jucator ca acesta sa primeasca kick.
mp_buytime(0.25)=>timpul in care jucatori pot cumpara arme

Lista "tabelara"

Numele de nume Valoarea implicită val Min val Max val Tip Categorie Descriere
allow_spectators 1 0 1 boolean Server Permite jucătorilor să se alăture ca spectator.
ati_npatch 1 0 1 boolean video Permite tehnologia ATI TRUform, aceasta va avea ca rezultat modele de calitate superioară, dar va scădea performanța.
ati_subdiv 2 0 7 întreg video Acesta este nivelul ATI TRUform, cu cât mergeți mai mult (cu ati_npatch setat la 1) cu cât mai multe poligoane sunt adăugate la modele pentru a le elimina
bgmbuffer 4096     întreg audio Setează memoria alocată pentru muzică CD / MP3 în kB.
bgmvolume 1 0 1 boolean sunet Când este dezactivat, acesta întrerupe sunetul curent care este redat cu comanda "mp3" sau "cd". Pentru a vă întrerupe, trebuie doar să vă reînnoiți.
bottomcolor 0 0 255 întreg video Setează culoarea de fund a modelului tău în Half-Life pe care alții o văd.
strălucire 1 0 2 întreg video Setează valoarea luminozității.
cam_command 0 0 1 boolean trișa Activați a treia persoană. Este la fel ca și comanda "thirdperson". În HL, nu are nevoie de sv_cheats 1 pentru a lucra.
cam_contain 0     boolean trișa  
cam_idealdist 64     pluti trișa Distanta aparatului de fotografiat la persoana a treia. Consultați cam_command.
cam_idealpitch 0     pluti trișa Terenul aparatului foto al treilea. Consultați cam_command.
cam_idealyaw 90     pluti trișa Închiderea aparatului foto al treilea. Consultați cam_command.
cam_snapto 0 0 1 boolean trișa Dacă este activată, unghiurile de vizualizare se vor mișca cu aceeași viteză ca mișcările, în loc să vă mișcați unghiurile de vizualizare mai repede decât mișcările. Numai în a treia persoană. Consultați cam_command.
chase_active 0 0 1 boolean aparat foto Acesta este al treilea personaj, ca cam_command 1, cu excepția faptului că funcționează numai la un singur jucător și atunci când mutați mouse-ul, este ca și cum măriți modelul playerului.
chase_back 100     pluti aparat foto Acesta stabilește cât de departe este aparatul foto în spatele dvs. atunci când chase_active este 1.
chase_right 0     pluti aparat foto Acesta stabilește cât de departe camera este la dreapta ta atunci când chase_active este 1.Dacă doriți să faceți aparatul foto la stânga, utilizați valori negative.
chase_up 16     pluti aparat foto Stabilește cât de departe este camera deasupra dvs. atunci când chase_active este 1.
clientport 27005     şir conexiune Setează portul pe care clientul îl conectează la server.
clockwindow 0.5     pluti Server Este conceput pentru a combate viteza de joc utilizată în timpul jocului. Valoarea implicită pentru acest cvar este "0.5". Pe măsură ce micșorați valoarea (0.3, 0.1, 0.01 etc.), jocurile clienților modemului ar trebui să se simtă nervos. Ajustarea "ferestrei de ceas" nu afectează serverul. Acest lucru nu blochează cu adevărat butoanele de viteză acum, ci doar să faci întârzierea rapidă atunci când pierzi viteza.
cl_allowdownload 1 0 1 boolean conexiune Permiteți descărcării hărților, modelelor, sunetelor, spritelor, texturilor atunci când vă conectați la un server.
cl_allowupload 1 0 1 boolean conexiune Permiteți încărcarea spray-ului personalizat atunci când vă conectați la un server.
cl_anglespeedkey 0.67     pluti circulaţie Acesta definește raportul vitezei de rotire cu + stânga / + dreapta în timp ce mergeți (+ viteză). cl_yawspeed * cl_anglespeedkey = rotirea vitezei în timpul mersului. În mod implicit, viteza de mișcare în timpul mersului este de 140,7 (210 * 0,67 = 140,7)
cl_backspeed 400     întreg circulaţie Setează viteza cu ajutorul tastei înapoi (+ înapoi). Aceasta este limitată de partea serverului sv_maxspeed. Și în CS acest lucru este limitat de viteza per arme. Aceasta ar trebui să fie egală cu cl_forward și cl_sidespeed sau veți avea probleme de ținut înainte și de stânga în același timp, de exemplu.
cl_bob 0,01 0 1 pluti video Setează suma pe care bobii de vizualizare îl afișează în timp ce playerul rulează.
cl_bobcycle 0,8     pluti video Stabilește cât de frecvente sunt bob-urile jucătorului în timp ce rulează. Aș recomanda să lăsați acest lucru la valoarea prestabilită, deoarece vă deranjează mâinile de la o actualizare (este ca și cum măriți-le pe acestea). Înainte de această actualizare, ți-a stricat crucea. Nu are efect atunci când cl_bob este 0.
cl_bobup 0.5     pluti video Setează suma pe care jucătorul o bobie în timp ce rulează. Nu are efect atunci când cl_bob este 0.
cl_chasedist 112     întreg aparat foto Modifică modul în care camera este micșorată în timp ce ești mort.
cl_clockreset 0.1     pluti netcode Dacă ceasul clientului se deplasează mai mult decât cl_clockreset de la server, îl luăm doar pentru a folosi serverul și a reseta delta la 0? apare de obicei la signon la server și poate dacă există o mulțime de pierderi de pachete.
cl_cmdbackup 2     întreg netcode În plus, cu fiecare pachet de comenzi (cl_cmdrate), reexpediați ultimele comenzi de mișcare anterioare (în cazul în care există pierderi de pachete), astfel încât să putem continua să ne mișcăm fără probleme în fața unor probleme de rețea minore. Numărul implicit al comenzilor de "backup" pe care le trimitem este de 2, dar puteți schimba acest număr prin setarea cl_cmdbackup la alt număr. Puteți trimite mai mult de 8 comenzi de rezervă și ar trebui să rețineți că trimiterea comenzilor de rezervă va crește utilizarea de bandă de ieșire.
cl_cmdrate 30 10   întreg netcode Acesta este maximumul pachetelor de comandă pe care le veți trimite serverului pe secundă. Implicit este să trimiteți până la 30 de pachete de comandă pe secundă până la server. Dacă executați mai mult de 30 de cadre pe secundă, atunci mai multe comenzi vor fi puse în pachete. Puteți modifica rata de trimitere a pachetelor de comandă la server prin setarea cvarului cl_cmdrate.

 

Comentarii

Trebuie să fii autentificat pentru a adăuga un comentariu!

Nu a fost făcut nici un comentariu.

FidelityWorks.ro foloseste cookies pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta. Mai multe detalii