*Preturile nu contin TVA (19%)
Setari CVAR CS1.6 - tabel 10
<tr style="padding:0px;margin:0px;font-
Numele de nume | Valoarea implicită val | Min val | Max val | Tip | Categorie | Descriere |
---|---|---|---|---|---|---|
r_mmx | 0 | 0 | 1 | boolean | video | Aceasta acționează asupra optimizărilor MMX. MMX este autodetectat (1 = pornit, 0 = oprit), dar îl puteți forța sau dezactiva cu acest lucru. |
r_norefresh | 0 | 0 | 1 | boolean | video | Dezactivează revigorarea lumii și HUD. |
r_novis | 0 | 0 | 1 | boolean | video | Mai întâi trebuie să știți ce este VIS: VIS este scurt pentru setul de informații vizibile.Aceasta generează ceea ce poate și nu poate fi văzut din anumite locații din hartă. Half-Life va folosi aceste informații atunci când rulează jocul pentru a accelera redarea, doar prin desenarea a ceea ce poate vedea jucătorul. Dacă r_novis este 1 (activat), ar dezactiva VIS și ar calcula totul în hartă ca și playerul pot vedea totul. Puteți încerca cu gl_wireframe 2 pentru a vedea efectul. |
r_numedges | 0 | 0 | 1 | boolean | video | Afișează numărul de margini afișate simultan. |
r_numsurfs | 0 | 0 | 1 | boolean | video | Afișează numărul de planuri afișate simultan. |
r_polymodelstats | 0 | 0 | 1 | boolean | video | Afișează numărul de modele de poligon afișate |
r_reportedgeout | 1 | 0 | 1 | boolean | video | Se comută afișarea numărului de muchii în care nu este afișat. Lucrează numai cu dezvoltatorul 1. |
r_reportsurfout | 1 | 0 | 1 | boolean | video | Acesta comută afișarea a câte suprafețe nu sunt afișate. Lucrează numai cu dezvoltatorul 1. |
r_speeds | 0 | 0 | 1 | boolean | video | Folosit de cartografi pentru a vedea valoarea epolică și wpoly pentru performanțele hărții. |
r_timegraph | 0 | 0 | 1 | boolean | video | Comută afișarea graficului care arată timpul pentru a desena ecranul. Este ca net_graph, dar numai pentru FPS. |
r_traceglow | 0 | 0 | 1 | boolean | video | Activează calculele de ocluzie. Dacă este activată, halourile luminoase (făcute de entitatea env_glow) și unele sprite de explozii nu vor fi văzute de jucători AI (ostatici în CS, oameni de știință și monștrii din HL) atunci când sunt în spatele lor. |
r_wadtextures | 0 | 0 | 1 | boolean | video | r_wadtextures este folosit pentru a permite sau nu permite includerea texturilor wad incluse. |
r_wateralpha | 1 | 0 | 1 | boolean | video | r_wateralpha 1 permite amestecarea alfa cu apă (implicit). Pentru ao dezactiva (0), r_novis trebuie să fie activată. Dezactivarea vă va permite să vedeți, deasupra apei, tot ce se află sub suprafața apei (ceea ce face ca suprafața apei să fie absolut transparentă). Acest lucru nu funcționează cu motorul Half-Life 1. Pentru a obține apă transparentă, cartografii trebuie să utilizeze entitatea func_water. |
r_waterwarp | 1 | 0 | 1 | boolean | video | În cazul în care 0, atunci nu există nici un efect de val în timp ce sunt sub apă.Use 0 pentru mai multă vizibilitate în apă. |
scr_centertime | 2 | întreg | interfață | Cantitatea de timp în secunde în care mesajele de pe ecranul central rămân în picioare.(Exemplu: mesajul "Teroristi Win!"). Rețineți că acest lucru funcționează numai dacă este setat înainte de imprimarea unui mesaj, dar nu și în timp ce este afișat pe ecran. | ||
scr_connectmsg | şir | interfață | Aceasta este prima linie a unui mesaj mic în text alb care este desenat într-o cutie neagră în centrul din partea de jos a ecranului. Este, de obicei, vizibil numai în timp ce se conectează la servere, deoarece totul este desenat peste tot. De asemenea, este vizibil cu r_norefresh 1 sau când se taie în afara hărții. În funcție de modelul dvs. de mână atunci când vă deconectați de la un server, acesta poate fi doar parțial vizibil când vă conectați la altul. | |||
scr_connectmsg1 | şir | interfață | A doua linie a casetei Connnect-Message. Consultați scr_connectmsg. | |||
scr_connectmsg2 | şir | interfață | A treia linie a casetei Connnect-Message. Consultați scr_connectmsg. | |||
scr_conspeed | 600 | întreg | interfață | Stabilește viteza cu care consola intră în vedere atunci când aparatul apasă tasta consolei.Acest lucru nu mai funcționează la 1.6, deoarece consola nu mai cădea în vedere. | ||
scr_ofsx | 0 | întreg | video | Aceasta determină poziția de orientare a vederii pe axa X. | ||
scr_ofsy | 0 | întreg | video | Acest lucru stabilește opțiunea originii de vizualizare pe axa Y. | ||
scr_ofsz | 0 | întreg | video | Acest lucru stabilește decalajul de origine al vederii pe axa Z. | ||
sensitivity | 3 | 1 | 20 | pluti | șoarece | Setează sensibilitatea mouse-ului. |
servercfgfile | server.cfg | şir | Server | Setează fișierul de configurare care este încărcat la pornirea serverului. Numai pentru servere dedicate. | ||
skill | 1 | 1 | 3 | întreg | Setează setarea de dificultate în modul single player Half-Life (acest lucru este setat automat atunci când alegeți dificultatea în noul meniu al jocului). 1: Easy2: Medium3: Hard | |
sk_ * | întreg | Toate cvarurile începând cu sk_ controlează sănătatea și distrugerile armelor HL pentru fiecare dintre cele trei niveluri de calificare (a se vedea cvarul "pricepere"). Exemplu: sk_12mm_bullet3 este cât de multă pagubă are 12mm cu nivelul de calificare 3. | ||||
snd_noextraupdate | 0 | 0 | 1 | boolean | audio | Dacă este activată, nu permite actualizările de sunet "în plus" care pot apărea în timpul redării sau în alte situații potențial lentă a frameratelor. |
spec_autodirector | 1 | 0 | 1 | boolean | spectator | Permite automat modul de vizionare a directorului. Directorul automat se mișcă automat în funcție de locul în care se uită jucătorul. Acesta lucrează pentru Free Chase Cam, Chase Cam și Chase Locked Overview. (La fel ca spec_autodirector_internal pentru CS, CZ & DoD). |
spec_autodirector_internal | 1 | 0 | 1 | boolean | spectator | Permite automat modul de vizionare a directorului. Directorul automat se mișcă automat în funcție de locul în care se uită jucătorul. Acesta lucrează pentru Free Chase Cam, Chase Cam și Chase Locked Overview. spec_autodirector (cmd) comută acest CVar. Acest lucru este valabil numai în CS, CZ și DoD. |
spec_drawcone | 1 | 0 | 1 | boolean | spectator | Comută un con de vizualizare portocaliu de 90 de grade pe modul general care arată unde căutați în modul spec. |
spec_drawcone_internal | 1 | 0 | 1 | boolean | spectator | Conectează conul de vizualizare portocaliu de 90 de grade pe modul de prezentare generală care arată unde vă aflați în modul spec. spec_drawcone (cmd) comută acest CVar. Acest lucru este valabil numai în CS, CZ și DoD. |
spec_drawnames | 1 | 0 | 1 | boolean | spectator | Comută denumirile desenelor în modul general (același ca spec_drawnames_internal pentru CS, CZ și DoD). |
spec_drawnames_internal | 1 | 0 | 1 | boolean | spectator | Comută numele desenelor în modul general. spec_drawnames (cmd) comută acest CVar.Acest lucru este valabil numai în CS, CZ și DoD. |
Comentarii
Nu a fost făcut nici un comentariu.