Setari CVAR CS1.6 - tabel 11

Numele de nume Valoarea implicită val Min val Max val Tip Categorie Descriere
spec_drawstatus 1 0 1 boolean spectator Comută informațiile din joc (hărți curente, timp de joc, ...) care se afișează în partea dreaptă sus a ecranului în modul spectator (la fel ca spec_drawstatus_internal pentru CS, CZ și DoD).
spec_drawstatus_internal 1 0 1 boolean spectator Comută informații despre joc (hărți curente, timp de joc, ...) care se afișează în partea dreaptă sus a ecranului în modul spectator. Acesta este doar CS, CZ și DoD și nu mai funcționează în acele jocuri de la Steam.
spec_mode_internal 1 1 6 întreg spectator Schimbarea acestui lucru în timpul jocului nu are efect. Trebuie să îl modificați înainte de a intra pe un server. Acesta stabilește primul mod de vizionare pe care îl aveți atunci când intrați în modul spectator (atunci când sunteți mort sau sunteți spectator). Acest lucru este schimbat automat atunci când schimbați modul dvs. de spectator cu tasta JUMP, meniul spec sau comanda spec_mode. Valori: 1: Chase Locked Cam2: Free Chase Cam3: Free Look4: First Person55: Free Map Overview6: Chase OverviewHow în CS & CZ.
spec_pip 0 0 5 întreg spectator Setează modul de vizionare a imaginilor în imagine 0: Dezactivat1: Player Chase Cam2: Prima persoană3: Chase Prezentare generală (Zoomed out) 4: Prezentare generală a hărții (Zoomed in) 5: Modul Buggy sprites ca pe harta de ansamblu, dar functioneaza in a treia persoana etc ...)
spec_scoreboard 0 0 1 boolean interfață Comută tabloul de bord pe / oprit. comanda "togglescores" comută acest CVar. Acesta este un CV spec, dar nu trebuie să fii spectator să îl folosești. Acest lucru este valabil numai în CS, CZ și DoD.
suitvolume 0,25 0.0 2.0 pluti sunet Setează volumul sonor al costumului HEV în Half-Life.
sv_accelerate 5 5 5 întreg Server Setează viteza de accelerare. Este blocat (numai în CS), astfel încât automat se trece la valorile implicite (5). Dar în HL îl puteți schimba și valoarea implicită este de 10.
sv_aim 0 0 1 boolean Server Permite auto-țintă (Când vă crucea este aproape de un inamic). Lucrează numai în Half-Life.
sv_airaccelerate 10     întreg Server Setează cât de repede accelerați în aer. Utilizați 100 pentru hărți surf_.
sv_airmove 1       Server  
sv_allowdownload 1 0 1 boolean Server Permite serverului să descarce orice conținut către client (hărți, spray-uri și altele asemănătoare)
sv_allowupload 1 0 1 boolean Server Permite clienților să trimită spray-uri personalizate pe server.
sv_alltalk 0 0 1 boolean Server Permiteți jucătorilor morți să comunice prin chat vocal jucătorilor în viață. De asemenea, permiteți jucătorilor să comunice cu echipa / spectatorii opuși.
sv_bounce 1 0 1 boolean Server Controlează răspunsul la coliziune pentru zborul? proiectile atunci când lovesc pantele.
sv_cheats 0 0 1 boolean trișa Această comandă permite utilizarea unor cvari ieftini, cum ar fi impulsul 101 (16000 bani) sau impulsul 102 (sânge). Toate cvarurile care se află sub categoria "cheat" în cvarlist funcționează numai dacă acest lucru este activat.
sv_clienttrace 1     întreg Server sv_clienttrace stabilește caseta de interfață a playerului pentru coliziuni (cu obiecte din lume). Acest lucru nu este același lucru cu stabilirea dimensiunii casetei de afișare (utilizată pentru afișările). Acest lucru nu poate fi schimbat în CS, este obligat să 1. Valoarea poate diferi cu alte Moduri HL. (3,5 este folosit în DoD, etc ...)
sv_clipmode 0       Server  
sv_contact       şir Server Este folosit pentru a seta e-mail-ul proprietarului serverului.
sv_downloadurl       şir Server Setarea acestui CVAR va permite Clienților să descarce Conținut personalizat prin HTTP în loc să furnizeze conținut de pe serverul de joc mult mai rapid. Setați acest lucru la "" (șir nul) pentru a vă converti înapoi la descărcări normale.
sv_enableoldqueries 0 0 1 boolean Server Setarea "sv_enableoldqueries" la 1 permite ca interogările vechi (fără provocare / răspuns) să funcționeze (vă permite să utilizați vechiul protocol de interogare a Serverului Master HL1). Acest lucru ar trebui să fie lăsat acum dezactivat deoarece browserele de servere web, etc ... utilizează interogări de server noi.
sv_filetransfercompression 1 0 1 boolean Server Permite serverului să comprime și să trimită conținut comprimat clientului.
sv_filterban 1 0 1 boolean Server Setează filtrarea pachetelor prin modul IP. Dacă este dezactivat, toată lumea va fi ca IP-Banned, dar IP-ul lor nu va fi adăugat la banlist.
sv_friction 4     întreg Server Controlează frecare la sol. Aceasta este blocată la 4 în CS și nu poate fi modificată.
sv_gravity 800   12000 întreg Server Setează gravitatea. Valoarea inferioară este gravitația mai mică. Continuă să fii în aer cu sv_gravity 0 și nu poți să sari cu sv_gravity 12000. Cu valori negative, același efect ca sv_gravity 0, dar sare foarte repede.
sv_instancedbaseline 1 0 1 boolean Server Permite serverului să creeze și să utilizeze linii de bază "instanțiale" (pentru lucruri precum grenade etc., care nu au linii de bază bune deoarece nu sunt plasate în fișierul .map).
sv_lan 0 0 1 boolean Server Activează modul server LAN (fără bătăi de inimă, fără autentificare, clasa C). Doar persoane din rețeaua dvs. locală se pot alătura.
sv_lan_rate 20000 1001 20000 întreg Server Specifică rata de utilizat pentru toți clienții pe un server lan (sv_lan 1), implicit este 20000. Dacă sv_lan_rate <1001, acesta va fi ignorat și va fi folosit "rata" (partea clientului).
sv_logbans 0 0 1 boolean Server Se activează și dezactivează înregistrarea interdicțiilor jucătorului. Implicit este 0 (oprit).
sv_logblocks 0 0 1 boolean Server Face parte din codul de limitare a ratei la interogări out-of-band (adică jucători, informații).Înregistrează adresele IP blocate de acest cod. Consultați și max_queries_ * cvars.
sv_log_onefile 0 0 1 boolean Server Acesta determină dacă un fișier jurnal este creat (total) sau un fișier jurnal pentru fiecare schimbare de hartă, așa cum este în prezent. Implicit este comportamentul curent (unul pentru fiecare schimbare de hartă).
sv_log_singleplayer 0 0 1 boolean Server Dacă este activată, fișierele de jurnal vor fi create pentru jocuri cu un singur jucător. Aveți nevoie de logare pentru a fi activat, desigur (log on).

 

Comentarii

Trebuie să fii autentificat pentru a adăuga un comentariu!

Nu a fost făcut nici un comentariu.

FidelityWorks.ro foloseste cookies pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta. Mai multe detalii