*Preturile nu contin TVA (19%)
Setari CVAR CS1.6 - tabel 12
Numele de nume | Valoarea implicită val | Min val | Max val | Tip | Categorie | Descriere |
---|---|---|---|---|---|---|
sv_maxrate | 0 | 1000 | 20000 | întreg | Server | Acest lucru a setat octeții maxime pe secundă pe care serverul le poate trimite clientului. 0 = nelimitat. Numai pentru jocuri pe internet (sv_lan 0), cu excepția cazului în care sv_lan_rate <1001 într-un joc LAN (sv_lan 1). |
sv_maxspeed | 320 | 1 | întreg | Server | Setează viteza maximă. În CS nu se schimbă nimic după 260, din cauza vitezei armelor (Tu mergi mai repede cu scout, care este 260). Pentru mai multe informații, consultați forumul. | |
sv_maxunlag | 0.5 | pluti | Server | Setează cantitatea maximă de secunde în care codul net compensează ping-ul unei persoane (sv_unlag trebuie să fie activat). Codul net va compensa implicit 500ms. | ||
sv_maxupdaterate | 30 | 10 | întreg | Server | Aceasta este suma maximă de actualizări pe secundă pe care serverul o poate trimite clientului (a se vedea cl_updaterate). | |
sv_maxvelocity | 2000 | întreg | Server | Setează viteza maximă a oricărui obiect în mișcare. | ||
sv_minrate | 0 | 1000 | 20000 | întreg | Server | Acest lucru seteaza minimul de octeti pe secunda pe care serverul le poate trimite clientului. 0 = nelimitat. Numai pentru jocuri pe internet (sv_lan 0), cu excepția cazului în care sv_lan_rate <1001 într-un joc LAN (sv_lan 1). |
sv_minupdaterate | 10 | 10 | întreg | Server | Aceasta este cantitatea minimă de actualizări pe secundă pe care serverul o poate trimite clientului (a se vedea cl_updaterate). | |
sv_newunit | 0 | 0 | 1 | boolean | Server | Folosit pentru a șterge datele salvate de la nivelurile anterioare pentru a păstra dimensiunea de joc cât mai mică posibil. Acest lucru este folosit în hărțile Half-Life pentru un singur jucător. Nu este nevoie să modificați acest CVar, cartografii trebuie să stabilească acest lucru în entitatea globală. |
sv_password | şir | Server | Setează parola pentru server. Persoanele care doresc să se conecteze la server au nevoie de parolă. | |||
sv_proxies | 1 | întreg | Server | Acest lucru este de a permite serverelor proxy HLTV să se conecteze la serverul dvs.Stabilește cât de mult proxy-uri HLTV vor putea să se conecteze la serverul dvs. Proxy-urile HLTV ocupă sloturi de server, deci asigurați-vă că luați în considerare acest lucru înainte de a activa acest lucru. | ||
sv_rcon_banpenalty | 0 | întreg | Server | Numărul de minute pentru a interzice utilizatorilor care nu reușesc autentificarea rcon. (0 = permanent) | ||
sv_rcon_maxfailures | 10 | întreg | Server | De câte ori un utilizator poate eșua autentificarea rcon înainte de a fi interzis. Este similar cu sv_rcon_minfailures, cu excepția faptului că această setare nu se bazează pe sv_rcon_minfailuretime. | ||
sv_rcon_minfailures | 5 | întreg | Server | De câte ori un utilizator poate eșua autentificarea rcon în timpul lui sv_rcon_minfailuretime înainte de a fi interzis. | ||
sv_rcon_minfailuretime | 30 | întreg | Server | Cantitatea de timp (secunde) eșuată încercări rcon trebuie să aibă loc în termen de interdicție care urmează să fie aplicate. | ||
sv_region | -1 | întreg | Server | Aceasta este pentru filtrele serverului de browser, pentru a stabili în ce regiune se va afișa serverul. | ||
sv_restart | 0 | întreg | Server | Setează cantitatea de secunde înainte ca serverul să repornească jocul. Acest lucru va reseta toate frags, scoruri, arme și bani la implicit. Utilizați această funcție pentru a coordona potrivirile clanului. Este la fel ca sv_restartround. | ||
sv_restartround | 0 | întreg | Server | Setează cantitatea de secunde înainte ca serverul să repornească jocul. Acest lucru va reseta toate frags, scoruri, arme și bani la implicit. Utilizați această funcție pentru a coordona potrivirile clanului. Este la fel ca sv_restart. | ||
sv_send_logos | 1 | 0 | 1 | boolean | Server | Permite serverului să trimită clienților spray-uri personalizate. sv_send_logos 1 cere sv_allowdownload 1 să funcționeze. |
sv_send_resources | 1 | 0 | 1 | boolean | Server | Acest cvar controlează dacă resursele sunt propagate către clienți. |
sv_skycolor_b | 0 | 0 | 255 | întreg | Server | Setează valoarea albastră a culorii cerului. |
sv_skycolor_g | 0 | 0 | 255 | întreg | Server | Setează valoarea verde a culorii verde. |
sv_skycolor_r | 0 | 0 | 255 | întreg | Server | Setează valoarea roșie a culorii roșu. |
sv_skyname | deşert | şir | Server | Acesta stabilește numele cerului care ar trebui să fie utilizat pentru harta curentă (jucătorii trebuie să se reconecteze dacă îl schimbați prin acest cvar pentru a vedea cerul nou).Mapatorii pot seta un anumit cer pentru harta lor și au setat automat acest cvar. Dacă nu este setat nimic, cerul va fi unul implicit: deșert | ||
sv_skyvec_x | 0 | pluti | Server | Setează orientarea axei x a cerului. | ||
sv_skyvec_y | 0 | pluti | Server | Setează orientarea axei y a cerului. | ||
sv_skyvec_z | 0 | pluti | Server | Setează orientarea axului z. | ||
sv_spectatormaxspeed | 500 | întreg | Server | Setează viteza maximă pe care spectatorul o poate mișca. | ||
sv_stats | 1 | 0 | 1 | boolean | Server | Stabilește dacă trebuie sau nu să se colecteze statisticile privind utilizarea CPU-ului serverului. Utilizați comanda "stats" pentru a vizualiza datele de utilizare a procesorului colectate de acesta. |
sv_stepsize | 18 | întreg | Server | Acest lucru este folosit pentru a determina înălțimea maximă de care puteți merge, fără a sări. Când este setat la un număr mare, puteți merge pe obiecte foarte înalte. Atunci când este setat la un număr mic, nu puteți merge până la cel mai mic pas. | ||
sv_stopspeed | 75 | întreg | Server | Setează viteza minimă de oprire la sol. În modurile Half-Life și altele, valoarea implicită este 100. Dar în CS, este blocat la 75, dacă îl schimbați, va reveni întotdeauna la 75. | ||
sv_timeout | 60 | întreg | Server | Controlează cât timp înainte ca serverul să deconecteze un client care a încetat să răspundă (poate fi doar AFK). | ||
sv_unlag | 1 | 0 | 1 | boolean | Server | Permite clienților să utilizeze compensarea lagurilor. Lăsați acest lucru ON. |
sv_unlagsamples | 1 | întreg | Server | Setează cantitatea de pachete care va fi calculată în medie pentru a găsi ping-ul pentru a compensa (sv_unlag trebuie să fie activat) .Examples: sv_unlagsamples 1Serverul va calcula ping-ul din ultimul exemplu. (implicit) sv_unlagsamples 2 Serverul va calcula ping-ul de la sursa din ultimele două eșantioane. | ||
sv_uploadmax | 0.5 |
ComentariiTrebuie să fii autentificat pentru a adăuga un comentariu! Nu a fost făcut nici un comentariu. |