Setari CVAR CS1.6 - tabel 13

Numele de nume Valoarea implicită val Min val Max val Tip Categorie Descriere
sv_visiblemaxplayers -1     întreg Server Cât de multe sloturi de server sunt vizibile din browserul de servere. Acesta este folosit pentru a păstra sloturile pentru administratori. Ei trebuie să utilizeze comanda de conectare pentru a se alătura unui slot ascuns. Dar fără un mod / plugin, oricine se poate alătura slotului ascuns.
sv_voicecodec voice_miles     şir Server Specifică care DLL codec vocal să utilizeze într-un joc. Setați numele DLL-ului fără extensie. Există două codecuri: voice_miles (implicit) și voice_speex. voice_speex oferă o calitate mai bună a vocii. Vezi și sv_voicequality.
sv_voiceenable 1 0 1 boolean Server Aceasta permite comenzile vocale.
sv_voicequality 3 1 5 întreg Server Dacă aveți comenzi vocale activate pe serverul dvs., puteți seta calitatea vocii de aici.Rețineți, cu cât este mai bună calitatea, cu atât vor fi necesare mai multe comenzi vocale.Este nevoie de codecul voice_speex care să fie activat (vezi sv_voicecodec) .sv_voicequality 1: 2400bps, cea mai joasă calitatev_voicequality 2: 6000bpssv_voicequality 3: 8000bpssv_voicequality 4: 11200bpssv_voicequality 5: 15200bps, cea mai înaltă calitate
sv_wateraccelerate 10       Server  
sv_wateramp 0     pluti Server Se amplifică undele de apă (în hărți cu apă desigur). Acest cvar auto-set gl_wateramp (este același, dar partea clientului) pe toți clienții.
sv_waterfriction 1       Server  
sv_zmax 4096     întreg Server Setează dimensiunea bufferului Z. Aceasta este distanța maximă vizibilă. Cartografii pot seta valoarea dorită în hartă (cu entitatea globală) și modifică automat acest cvar pe încărcarea hărții. Modifică valoarea gl_zmax a oricărui client care se conectează la server.VALVe a adăugat acest cvar deoarece cu gl_zmax 0 ați putea vedea prin pereți (în renderer D3D), deci clientul este forțat să utilizeze valoarea serverului și nu poate modifica gl_zmax.Acest lucru poate fi folosit numai în multiplayer pe serverele Dedicated (funcționează numai în singur player pentru serverele Listen).
sys_ticrate 100 0 1000 întreg Server Această comandă stabilește numărul maxim de cadre? pe secundă serverul poate calcula.
s_a3d 0 0 1 boolean sunet Activați tehnologia de sunet A3D. Cartea dvs. de sunet trebuie să o susțină.
s_eax 0 0 1 boolean sunet Activează tehnologia de sunet EAX. Cartea dvs. de sunet trebuie să o susțină.
s_show 0 0 1 boolean interfață Afișează pe ecran ce sunete sunt redate.
texgamma 2.0 0   pluti video Setează cantitatea de textura gamma.
tfc_newmodels 1 0 1 boolean video Acest lucru permite noilor modele de jucători din TFC.
topcolor 0 0 255 întreg video Setează culoarea de vârf a modelului dvs. în Half-Life pe care alții o văd.
traceralpha 0.5 0.0 1.0 pluti video Acest lucru stabilește transparența trasorilor. Instructorii lucrează numai în HL cu arma de 9mm și, de asemenea, în alte mods. Nu există markeri în CS.
tracerblue 0.4 0.0 1.0 pluti video Aceasta determină valoarea albastră a marcatorilor. Instructorii lucrează numai în HL cu arma de 9mm și, de asemenea, în alte mods. Nu există markeri în CS.
tracergreen 0,8 0.0 1.0 pluti video Aceasta stabilește valoarea verde a marcatorilor. Instructorii lucrează numai în HL cu arma de 9mm și, de asemenea, în alte mods. Nu există markeri în CS.
tracerlength 0,8 0.0 1.0 pluti video Acest lucru stabilește cât de mult timp sunt markerii. Instructorii lucrează numai în HL cu arma de 9mm și, de asemenea, în alte mods. Nu există markeri în CS.
traceroffset 30     întreg video Acest lucru stabilește cât de departe arma ta va apărea. Instructorii lucrează numai în HL cu arma de 9mm și, de asemenea, în alte mods. Nu există markeri în CS.
tracerred 0,8 0.0 1.0 pluti video Aceasta stabilește valoarea roșie a marcatorilor. Instructorii lucrează numai în HL cu arma de 9mm și, de asemenea, în alte mods. Nu există markeri în CS.
tracerspeed 6000     întreg video Acest lucru stabilește viteza trasorilor. Instructorii lucrează numai în HL cu arma de 9mm și, de asemenea, în alte mods. Nu există markeri în CS.
vgui_emulatemouse 0 0 1 boolean interfață Acest lucru forțează emularea cursorului mouse-ului (acest lucru poate fi util pentru carduri grafice mai vechi, care afișează cursorul mouse-ului sau nici un cursor de mouse).
vid_d3d 0/1 0 1 boolean video Acest lucru a fost să comutați între modurile OpenGL și D3D, dar din moment ce este nevoie de repornirea jocului, acest lucru nu funcționează. În OpenGL acest lucru este setat la 0 și în D3D la 1. Este resetat automat la valoarea modului video pe care îl utilizați atunci când vă alăturați unui server.
VIEWSIZE 120 30 120 întreg video Acesta stabilește dimensiunea ecranului dvs. în joc în modul software.
violence_ablood 1 0 1 boolean video Comută sângele străinului.
violence_agibs 1 0 1 boolean video Comută gibele străinilor.
violence_hblood 1 0 1 boolean video Controlează sângele omului.
violence_hgibs 1 0 1 boolean video Comută gibele omului.
voice_enable 1 0 1 boolean voce Activează comunicațiile vocale prin microfon.
voice_fadeouttime 0.1 0   pluti voce Suma în câteva secunde vocea unui jucător se estompează la sfârșitul cuvântului care spune ceva pe microfon. Acest lucru este atât de tranziția la când vor înceta să vorbească sună mai fin. Puneți acest lucru la 0 dacă doriți să redați sunete folosind HLSS / HLDJ, deoarece acest lucru face ca muzica să se estompeze și sunetul să fie înnegrit după ce o melodie a fost redată continuu.
voice_forcemicrecord 1 0 1 boolean voce Setează dispozitivul de înregistrare la Wave Out Mix, în loc de Line 1 / Mic. Motorul HL încearcă să se asigure că setările de control ale mixerului sunt setate corect când jocul rulează, dar nu toate plăcile de sunet funcționează la fel, în special foarte high-end placi de sunet ca cardurile Audigy 2ZS pro. Dacă aveți probleme cu micul dvs. player care nu funcționează după ce începeți un joc, încercați să setați acest lucru la 0.
voice_inputfromfile 0 0 1 boolean voce Când este setat la unul și utilizați + voicerecord, acest lucru nu vă va înregistra vocea, ci mai degrabă să redați un fișier WAV de la cstrike / voice_input.wav.
voice_loopback 0 0 1 boolean voce Când se activează și se vorbește pe microfon, acest lucru îți re

Comentarii

Trebuie să fii autentificat pentru a adăuga un comentariu!

Nu a fost făcut nici un comentariu.

FidelityWorks.ro foloseste cookies pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta. Mai multe detalii