Setari CVAR CS1.6 - tabel 2

Numele de nume Valoarea implicită val Min val Max val Tip Categorie Descriere
cl_corpsestay 600     întreg video Timpul în secunde înainte ca cadavrele să dispară de la sol.
cl_crosshair_color 50 250 50     şir interfață Definește culoarea crucii în RGB, valoarea trebuie încadrată în ghilimele duble.
cl_crosshair_size 0 / auto     şir interfață Definește mărimea crucii dvs. Valorile diferite sunt: ​​0 sau auto / 1 sau mici / 2 sau medii / 3 sau mari.
cl_crosshair_translucent   0 1 boolean interfață Permite traversarea translucidă.
cl_dlmax 128 16 1024 întreg netcode Cl_dlmax determină fragmentul ?? dimensiune pentru bucăți de decalcomanii de jucător etc. care sunt descărcate în timpul jocului. Se fixează la 16 până la 1024 de octeți. Util pentru a încerca și limita decalcomanii de la a lua o mulțime de lățime de bandă? acest lucru a făcut mai mult sens atunci când toți au fost pe modemuri de 14,4 kbps.
cl_download_ingame 1 0 1 boolean conexiune Permite descărcarea spray-urilor personalizate ale jucătorilor în timpul redării.
cl_dynamiccrosshair 1 0 1 boolean interfață Permite traversarea dinamică atunci când se prăjește / sări ...
cl_fixtimerate 7.5     pluti netcode Cl_fixtimerate este # de msec per cadru de ceas? repară. Deoarece serverul trimite timestamps-uri în fiecare pachet, dar citim doar o rețea pe o singură rețea, nu vrem să acceptăm? ceasul serverului, așa că îl folosim ca o țintă și corect? spre el de către fixtimerate (cu excepția cazului în delta devine prea mare și am snap client la ceas server).
cl_fog_b 0 0 255 întreg video Setează culoarea albastră pentru ceață. Ceață poate fi activată cu gl_fog 1. În mod implicit, acest CVar este ascuns și trebuie să adăugați -dev la linia de comandă a jocului pentru ca acest cvar să funcționeze. Singura hartă oficială care are ceață este de_inferno_cz. Autorii hărții pot adăuga ceață în hărțile lor cu entitatea env_fog care a setat automat acest CVar.
cl_fog_density 0 0 1 pluti video Se stabilește densitatea ceții. Ceață poate fi activată cu gl_fog 1. În mod implicit, acest CVar este ascuns și trebuie să adăugați -dev la linia de comandă a jocului pentru ca acest cvar să funcționeze. Singura hartă oficială care are ceață este de_inferno_cz. Autorii hărții pot adăuga ceață în hărțile lor cu entitatea env_fog care a setat automat acest CVar. O valoare bună este de 0,0003.
cl_fog_g 0 0 255 întreg video Setează valoarea verde a culorii ceață. Ceață poate fi activată cu gl_fog 1. În mod implicit, acest CVar este ascuns și trebuie să adăugați -dev la linia de comandă a jocului pentru ca acest cvar să funcționeze. Singura hartă oficială care are ceață este de_inferno_cz. Autorii hărții pot adăuga ceață în hărțile lor cu entitatea env_fog care a setat automat acest CVar.
cl_fog_r 0 0 255 întreg video Setează valoarea roșie a culorii de ceață. Ceață poate fi activată cu gl_fog 1. În mod implicit, acest CVar este ascuns și trebuie să adăugați -dev la linia de comandă a jocului pentru ca acest cvar să funcționeze. Singura hartă oficială care are ceață este de_inferno_cz. Autorii hărții pot adăuga ceață în hărțile lor cu entitatea env_fog care a setat automat acest CVar.
cl_forwardspeed 400     întreg circulaţie Setează viteza cu ajutorul tastei înainte (+ înainte). Aceasta este limitată de partea serverului sv_maxspeed. Iar în CS acest lucru este limitat de viteza fiecărei arme. Acest lucru ar trebui să fie egal cu cl_backspeed și cl_sidespeed sau veți avea probleme de ținut în față și lăsat în același timp, de exemplu.
cl_gaitestimation 1 0 1 boolean netcode Cl_gaitestimation utilizează o cale alternativă pentru calculul vitezei altor jucători, care este folosită pentru a-și conduce animațiile inferioare ale corpului (picioarelor). Cu toate acestea, CS 1.6 îl forțează și cvarul este ignorat.
cl_gg 0 0 1 boolean Server Dacă permite vizualizarea unui demo folosind playdemo sau viewdemo, rulează demo-ul în modul benchmaking, închide jocul și salvează rezultatele în fișierul fps.txt. Este același lucru cu rularea unui demo cu gg "demoname".
cl_himodels 0 0 1 boolean video Activează modelele de înaltă calitate. Acest lucru funcționează numai în Half-Life.
cl_idealpitchscale 0,8     pluti video Acest lucru a fost folosit de un sistem (mai ales pentru utilizarea joystick-urilor) de ajustare a ochiului? unghiul atunci când se deplasează suprafețele înclinate în sus / în jos. Se pare că acest lucru folosit pentru a scala? cat de repede pitch-ul a convertit pe ?? ideal ?? pantă pentru panta. Acest lucru funcționează atunci când lookspring este activat (aspectul mouse-ului trebuie să fie dezactivat) și când aspectul joystick-ului este activat. Valoarea este în funcție de modul în care vederea este ajustată atunci când se deplasează suprafețele înclinate în sus / în jos.
cl_lc 1 0 1 boolean netcode Acest lucru se numește "calculul loviturilor la nivel de server și compensarea lagurilor" .Acest lucru funcționează numai dacă serverul permite compensarea lagului (sv_unlag 1) și dacă jucătorul de tragere solicită compensarea lag (cl_lc 1 - rețineți că și playerul trebuie să prezică arma aruncând și partea clientului sau cl_lc este ignorată). Nu schimba asta.Vezi și cl_lw.
cl_logocolor #Valve_Orange     şir interfață Definește culoarea sprayului dvs.: #Valve_Blue, #Valve_Brown, #Valve_Dkgray, #Valve_Ltblue, #Valve_Ltgray, #Valve_Green, #Valve_Orange, #Valve_Red, #Valve_Yellow
cl_logofile lambda     şir interfață Acesta definește spray-ul pe care doriți să-l folosiți printre cei 8ball1, andre, camp1, chick1, chuckskull, devl1, gun1, lambda, craniu, smiley, splatt, tiki, v_1
cl_lw 1 0 1 boolean netcode Aceasta se numește "predicție de ardere a armei pe partea clientului". Ce se referă la aceasta este setul instantaneu de efecte care apar atunci când butonul de foc este apăsat.Aceste efecte sunt toate realizate în partea clientului dacă predicția de declanșare a armelor pe partea clientului este activată (cl_lw este 1). Efectele includ: pornirea animației de ardere a armei, arătarea oricărei blituri ale botului, crearea oricărui cochilie ejectată, desenarea decalcomanilor și a bulelor de glonț la fața locului de impact de pe peretele nivelului, pornirea armei de ardere a armei etc. Totuși, dacă împușcat (cel puțin pentru armele cu scanare hit-ul) a lovit un alt jucător este acum și întotdeauna a fost făcut la server. Dacă aceasta este dezactivată, Compensarea Lag este, de asemenea, dezactivată.Vedeți cl_lc.
cl_minmodels 0 0 1 boolean video Activați afișarea numai a modelelor minime: leet.mdl, gign.mdl și vip.mdl, permițând îmbunătățirea performanței.
cl_movespeedkey 0,52 0 0,52 pluti circulaţie Viteza la care vă deplasați când viteza + este activă.
cl_needinstanced 0 0 1 boolean dezvoltator Activarea acestei operațiuni va imprima în consola unele informații despre modelele încărcate (modele de arme). Aveți nevoie de dezvoltator 1 pentru a vedea informațiile. Și aveți nevoie de sv_instancedbaseline 1 server side. (Acesta este deja 1 implicit)
cl_nosmooth 0 0 1 boolean netcode Acesta definește dacă erorile de predicție vor fi corectate fără probleme în timpul cl_smoothtime. Dacă este setat la 1, netezirea erorii de predicție este dezactivată (aceeași cu cl_smoothime 0).
cl_observercrosshair 1 0 1 boolean interfață Aceasta permite traversarea în modul spectator Free Look. Este vorba despre buggy, funcționează doar dacă mori și camera este setată să se uite liber, după ce schimbă modul de vizionare, nu va funcționa cu excepția următoarei runde dacă mori și sunt din nou în modul liber.
cl_pitchdown 89     întreg interfață Setează unghiul maxim de vizualizare pentru a privi în jos. Acesta este blocat și nu poate fi modificat în CS.
cl_pitchspeed 225 50   pluti circulaţie Acesta este modul în care vizualizați buzunarul dvs. cu ajutorul comenzilor + căutare / + ascendent.
cl_pitchup 89     întreg interfață Setează unghiul maxim de vizualizare pentru a căuta. Acesta este blocat și nu poate fi modificat în CS.
cl_pmanstats 0 0 1 boolean interfață Afișează pe ecran informații despre particule. Particulele sunt grenade de fum (poate că există și alte lucruri, dar nu am văzut nimic altceva care să schimbe acest contor de particule). "Numărul de particule" este numărul de particule care se află în hartă în acest moment. "este cât de multe particule sunt desenate pe ecran în acest moment." CMiniMem Free "este cât de multă memorie este disponibilă pentru fumat.
cl_radartype 0 0 1 boolean interfață Permite radar opac (non-translucid).
cl_rate 9999 1000 20000 întreg netcode Acesta este numărul de octeți pe secundă pe care clientul le trimite la server. Notă: Este o comandă, dar funcționează ca un cvar, cu excepția faptului că uneori nu funcționează dacă încercați să o setați în cfg.

 

Comentarii

Trebuie să fii autentificat pentru a adăuga un comentariu!

Nu a fost făcut nici un comentariu.

FidelityWorks.ro foloseste cookies pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta. Mai multe detalii