*Preturile nu contin TVA (19%)
Setari CVAR CS1.6 - tabel 3
Numele de nume | Valoarea implicită val | Min val | Max val | Tip | Categorie | Descriere |
---|---|---|---|---|---|---|
cl_resend | 6 | 1.5 | 20 | pluti | conexiune | Întârziere în câteva secunde înainte ca clientul să retrimită încercarea "conectare". Atunci când aveți o problemă de conectare la server și atunci când vedeți: "Reîncercarea conexiunii la server # 1". Și acest lucru nu are nimic de a face cu netcode ca oamenii inițial, totuși. |
cl_righthand | 1 | -1 | 1 | întreg | interfață | Dacă este setat la -1, veți avea armele pe mâna stângă și cuțitul pe mâna dreaptă. Dacă este setat la 0, toate armele sunt pe mâna stângă. Dacă este setat la 1, toate armele sunt pe mâna dreaptă. |
cl_shadows | 1 | 0 | 1 | boolean | video | Activează umbrele jucătorului (mic cerc negru), dezactivează pentru a îmbunătăți performanța. |
cl_showerror | 0 | 0 | 1 | boolean | interfață | Afișați erorile de predicție de pe ecran. |
cl_showevents | 0 | 0 | 1 | boolean | interfață | Permite afișarea pe evenimente ca arma de ardere, toate evenimentele sunt listate în cstrike / events /. |
cl_showfps | 0 | 0 | 1 | boolean | interfață | Afișează FPS curent în colțul din stânga sus al ecranului. |
cl_showmessages | 0 | 0 | 1 | boolean | interfață | Dump trafic de rețea pentru consola. Este necesar ca dezvoltatorul 1 să funcționeze. |
cl_shownet | 0 | 0 | 2 | întreg | netcode | 0 Nu afișați nici o informație.1 Tipăriți mărimea curentă a pachetului de intrare în byte.2 Imprimați informații despre curentul din pachetul care vine și dimensiunea acestuia. |
cl_sidespeed | 400 | întreg | circulaţie | Setează viteza cu ajutorul mutare stânga și deplasare la dreapta (+ moveleft și + moveright). Aceasta este limitată de partea serverului sv_maxspeed. Și în CS acest lucru este limitat de viteza per arme. Acest lucru ar trebui să fie egal cu cl_backspeed și cl_forwardspeed sau veți avea probleme de ținut în față și lăsat în același timp, de exemplu. | ||
cl_slist | 10 | întreg | conexiune | Acesta este cât de multe secunde să așteptați maxim pentru răspunsuri atunci când faci o rețea LAN ?? ping. Răspunsurile care vin mai târziu decât acestea sunt ignorate. | ||
cl_smoothtime | 0.1 | pluti | netcode | Definește timpul în care vizualizarea va fi corect corectă după o eroare de predicție. Dacă setăm cl_smoothtime la 0 (sau cl_nosmooth la 1), interpolarea noastră nu va fi "netezită" sau corectată și vom vedea poziția reală a jucătorilor. Rețineți că acest lucru va provoca un salt în mișcările jucătorilor, dar acestea vor fi corecte. | ||
cl_solid_players | 1 | 0 | 1 | boolean | netcode | Dacă motorul de predicție a mișcării ar trebui să trateze alți jucători ca fiind solidi. |
cl_timeout | 300 | întreg | conexiune | Când sunteți inactiv, este după ce secunde serverul vă deconectează. Acest lucru este de asemenea controlat de sv_timeout (partea de server) | ||
cl_updaterate | 20 | 10 | 102 | întreg | netcode | Este numărul de actualizări pe secundă pe care le cereți de la server. |
cl_upspeed | 320 | întreg | circulaţie | Setează viteza utilizând tastele de înot / înot (+ mutare / + moveleft). Aceasta este limitată de partea serverului sv_maxspeed. Și în CS acest lucru este limitat de viteza per arme. | ||
cl_vsmoothing | 0,05 | 0.0 | pluti | netcode | Aceasta se numește "Vizualizare netezire", permite interpolarea vectorilor de vizualizare.Elimină / interpolează originea și unghiul de vizualizare atunci când călătoresc trenurile / platourile. 0,05 ar trebui să fie bună (dacă ai peste 20 de fps) și 0 o dezactivează, așa că ar trebui să crească fps-ul. | |
cl_waterdist | 4 | întreg | interfață | Compensează vederea de-a lungul suprafeței apei. | ||
cl_weaponlistfix | 0 | 0 | 1 | boolean | netcode | A fost de a repara o eroare în codul original HL1 legat de mesajul de utilizator WeaponList?mesajul ar fi ignorat dacă acest lucru a fost stabilit. |
cl_weather | 1 | 0 | 3 | întreg | video | Permite ploaie pe de_aztec, 1 va provoca câteva picături de ploaie, 2 va crește și 3 va provoca o ploaie torențială.Disabile pentru a îmbunătăți performanța. |
cl_yawspeed | 210 | 0 | pluti | circulaţie | Definește viteza de mișcare cu + stânga și + dreapta. | |
com_filewarning | 0 | |||||
consolă | 1 | 0 | 1 | boolean | interfață | Acest lucru nu funcționează în Steam, dar în Won (sistemul înainte de Steam), dacă ați avut acest CVar pe "0", nu ați putut deschide consola. |
con_color | 255 180 30 | şir | interfață | Setează culoarea mesajelor de chat. în RGB. În Won (sistemul înainte de Steam), a fost folosit pentru a schimba și culoarea textului consolei. | ||
con_fastmode | ||||||
con_notifytime | 4 | 0 | întreg | interfață | Cantitatea de timp în mesajele dezvoltatorilor secunde rămâne în partea stângă sus înainte de dispariția ecranului. | |
coteț | 0 | 0 | 1 | boolean | Server | Aceasta a fost pentru a permite modul de cooperare în Quake. Acest lucru nu funcționează în HL1 deoarece nu există nici un coop mod (nu funcționează în CS fie pentru că CS este multi player). |
crosshair | 1 | 0 | 1 | boolean | video | Activează punctul roșu la mijlocul treptelor awp / scout / g3sg1 / sg550. |
c_maxdistance | 200 | pluti | trișa | Aceasta este distanța maximă a aparatului foto în a treia persoană (vezi cam_command) folosind + camdistance (cmd). | ||
c_maxpitch | 90 | pluti | trișa | Acesta este pasul maxim al camerei în a treia persoană (vezi cam_command) folosind + cammousemove (cmd). | ||
c_maxyaw | 135 | pluti | trișa | Aceasta este decalajul maxim al camerei în a treia persoană (vezi cam_command) folosind + cammousemove (cmd). | ||
c_mindistance | 30 | pluti | trișa | Aceasta este distanța minimă a aparatului foto în a treia persoană (vezi cam_command) folosind + camdistance (cmd). | ||
c_minyaw | -135 | pluti | trișa | Aceasta este scăderea minimă a camerei în a treia persoană (vezi cam_command) folosind + cammousemove (cmd). | ||
deathmatch | 0 | 0 | 1 | boolean | Server | Acesta definește dacă serverul este un player multiplu (1) sau un singur player (0). Când lansați un server de ascultare sau dedicat, acesta este setat automat la 1. Aceasta rămâne doar pe 0 dacă lansați o hartă cu harta "mapname" sau dacă redați un singur player HL. |
decalfrequency | 30 | 0 | întreg | Server | Setează frecvența la care jucătorii își pot aplica logo-urile. Suma este în secunde, 0 înseamnă fără întârziere (pulverizarea cât de repede poți). | |
default_fov | 90 | 10 | 150 | întreg | interfață | Setează câmpul de vizualizare în Half-Life. În CS, schimbarea are efect doar când este redus peste corpul tău în modul spectator după ce mori. De asemenea, acest lucru va mizeria cu sensibilitatea dvs. dacă î |
Comentarii
Nu a fost făcut nici un comentariu.