*Preturile nu contin TVA (19%)
Setari CVAR CS1.6 - tabel 4
Numele de nume | Valoarea implicită val | Min val | Max val | Tip | Categorie | Descriere |
---|---|---|---|---|---|---|
default_fov | 90 | 10 | 150 | întreg | interfață | Setează câmpul de vizualizare în Half-Life. În CS, schimbarea are efect doar când este redus peste corpul tău în modul spectator după ce mori. De asemenea, acest lucru va mizeria cu sensibilitatea dvs. dacă încercați să-l ajustați. În Half-Life acest lucru ar putea fi folosit pentru a obține un efect de "zoom" chiar și pentru un pistol fără scop |
developer | 0 | 0 | 2 | întreg | interfață | Activează modul dezvoltator. Modul dezvoltator poate fi folosit pentru a afișa informații pe ecran și pentru a tipări informații avansate în consola. Dezvoltatorul 2 oferă informații mai avansate decât dezvoltatorul 1. |
dev_overview | 0 | 0 | 1 | boolean | trișa | Acesta arată harta de ansamblu creată de joc. Utilizat pentru cartografiere, pentru a obține o imagine de ansamblu. |
direct | 0.9 | 0,75 | 1.0 | pluti | video | Determină scalarea iluminării ambientale / directe pe modelele de studio. |
displaysoundlist | 0 | 0 | 1 | boolean | Server | Dacă este setat, aceasta afișează lista de sunet AI la consola (numai cu dezvoltatorul 2). |
d_mipcap | 0 | 0 | 3 | întreg | video | Acesta stabilește o calitate maximă pentru toate texturile, aproape sau departe.0 Textură de mare detaliu.1 Textură medie detaliu.2 Textură de mică detaliu.3 Minimum detaliu textura. |
d_mipscale | 1 | întreg | video | Acesta stabilește calitatea maximă scalată a texturilor îndepărtate.0 Detaliu detaliat al obiectului1 Un detaliu al obiectului2 Detaliu obiect mediu3 Detaliu obiect mic și cred că puteți trece peste 3. | ||
d_spriteskip | 0 | 0 | 1 | boolean | video | Permite redarea rapidă a spritelor. Acesta va trece prin redarea la fiecare scanare N. |
edgefriction | 2 | întreg | Server | Acest lucru este folosit pentru a adăuga încetinirea atunci când sări de la o margine. Când săriți de pe o platformă care este de 70 de unități de la sol, efectul de reducere a muchiei este mult crescut. Atunci când este setat mai sus, forța vă trage în jos este mai mare.(Gravitatea într-un sens) | ||
ex_interp | 0.1 | 0.009 | 0.1 | întreg | netcode | ex_interp stabilește timpul (în secunde) pentru a interpola între fiecare actualizare succesivă (cl_updaterate). Setați această variabilă la 0 și nimic altceva. Counter-Strike va seta automat ex_interp la 1 / cl_updaterate (adică consola dvs. va spune: "ex_interp forțată până la xx msec"). Acest lucru se datorează faptului că timpul dintre fiecare pachet este exact 1 / (numărul de actualizări pe secundă), deci acesta este timpul în care doriți ca clientul dvs. să interpoleze. |
fakelag | 0 | întreg | trișa | Simulează întârzierea când valoarea este mai mare decât 0. Valoarea mai mare este mai mult decalată. | ||
fakeloss | 0 | întreg | trișa | Simulează pierderea atunci când valoarea este mai mare decât 0. Valoarea mai mare este mai multă pierdere, sv_cheats trebuie să fie activată pentru ca aceasta să funcționeze. | ||
fastsprites | 1 | 0 | 2 | întreg | video | Definește calitatea fumătorilor, 0 fiind cel mai rău și 2 cel mai bun. Stabiliți la o calitate inferioară pentru a îmbunătăți performanța. |
fps_max | 72 | 20 | 1000 | pluti | video | Setați ramele maxime pe secundă. Puteți avea numai peste 100 dacă dezvoltatorul este 1 (activat). |
fps_modem | 0 | 20 | 100 | pluti | video | Acesta este vechiul fps_max CVar pentru Internet. Lăsați acest lucru la 0 și folosiți fps_max. |
fs_lazy_precache | 0 | 0 | 1 | boolean | conexiune | În mod normal, această oprire este dezactivată, care la rândul său permite jocului să încarce toate fișierele audio necesare pentru acea hartă specifică înainte de începerea jocului. Dacă această oprire este activată, jocul nu va preîncărca fișierele de sunet la pornirea hărții, în schimb fișierele de sunet vor fi încărcate numai atunci când sunt necesare. Fișierele de sunet vor rămâne în memorie după ce sunt încărcate pentru a spori performanța jocului, deoarece nu trebuie să reîncărcați aceleași fișiere de sunet de pe hard disk de fiecare dată când se utilizează fișierul de sunet. |
fs_perf_warnings | 0 | 0 | 1 | boolean | dezvoltator | Controlează imprimarea avertismentelor despre reeșantionarea texturii. Este necesar ca dezvoltatorul să fie 1 (On). |
fs_precache_timings | 0 | 0 | 1 | boolean | dezvoltator | Imprimări Perf despre încărcarea sunetului și modelului. Este necesar ca dezvoltatorul să fie 1 (On). |
fs_startup_timings | 0 | 0 | 1 | boolean | dezvoltator | Controlează o grămadă de console care vor să ceară timpii de pornire pentru motor. Este necesar ca dezvoltatorul să fie 1 (On). |
gamma | 2.5 | 1.8 | 3 | pluti | video | Setează valoarea gamma. |
gl_affinemodels | 0 | 1 | 0 | boolean | video | Se aplică sugestii de corecție perspectivă opengl: de exemplu: glHint (GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST); |
gl_alphamin | 0,25 | boolean | video | Acest lucru controlează modul în care filtrarea texturilor alfa-mascate (grătare, garduri, chei de geam) afectează aspectul marginilor. Valorile mai mari fac ca aceste elemente (de ex. Grătarele, gardurile etc.) să arate "mai delicate", 1 le face să dispară absolut. | ||
gl_clear | 0 | 0 | 1 | boolean | video | Dacă activați gl_clear, se va șterge buffer-ul de culoare. Practic, aceasta înseamnă că atunci când aparatul foto poate vedea în gol, fie din cauza hărții care se extinde peste planul farclip, fie există un fel de corupție a datelor de hartă. Acest lucru este adesea folosit ca un instrument de depanare deoarece culoarea "gl_clear" este roșie. Este folosit de Mappers pentru a vedea dacă există hărți în hărțile lor. Se pare că în D3D, totul devine roșu, chiar dacă nu sunteți în afara hărții. |
gl_cull | 1 | 0 | 1 | boolean | video | Permite setarea opengl GL_CULL_FACE. |
gl_d3dflip | 0 | 0 | 1 | boolean | video | Acest CVar are un efect numai în modul D3D. Aceasta permite ordinea de redare inversă.Cu nVidia Detonator 53.03 și gl_d3dflip 0, puteți obține un WH.În cazul în care aveți probleme cu mouse-ul întârziat în D3D (cea mai mare parte a timpului în fum), puteți încerca gl_d3dflip 1, va reduce decalajul sau repara. |
gl_dither | 1 | 0 | 1 | boolean | video | Redarea pe 16 canale OpenGL poate utiliza o formă de dithering în care lipsa adâncimii de culoare este ascunsă prin rotunjirea căilor diferite în funcție de pixelul desenat. Setarea la 0 poate fi teoretic mai rapidă sau mai puțin hidoasă. Apoi, din nou, ar putea arăta mai bland. Depinde de preferințele personale. Se pare că la 32 de biți nu are efect asupra zidurilor, ci doar asupra cerului. |
gl_flipmatrix | 0 | 0 | 1 | boolean | video | Este posibil ca în CS 1.6 să nu puteți folosi nici serverele 3dfx, deoarece nu există nici o opțiune ca în 1.5 pentru a permite activarea driverelor 3dfx (carduri video vechi, de exemplu: Voodoo, Voodoo2, Rush sau Banshee). aceasta. Dacă utilizați acest lucru cu ceilalți șoferi veți obține AWP / Scout Crosshair bugged. |
gl_fog | 1 | 0 | 1 | boolean | video | Activați / dezactivați efectul de ceață. Acest lucru a fost făcut pentru CZ și nu pentru 1.6, dar poate funcționa la 1.6. Funcționează doar în de_inferno_cz. Dar cu aceasta puteți obține o hartă colorată (sau o puteți face în toate hărțile): Trebuie să aveți -dev în parametrii de lansare și să setați cl_fog_density la 1 + cl_fog_r / cl_fog_r / cl_fog_g (cei care controlează culoarea). |
gl_keeptjunctions | 1 | 0 | 1 | boolean | video | Păstrați puncte colineare adăugate de QCSG / QBSP pentru a repara joncțiunile T. Dacă îl setați la 0, veți vedea crăpături între unele texturi. |
gl_lightholes | 1 | 0 | 1 | boolean | video | Controlează dacă se aplică iluminarea suprafețelor cu găuri? (nu sunt sigur dacă acest lucru încă funcționează). |
gl_max_size | 512 | 256 | 512 | întreg | video | Dimensiunea maximă a pixelilor pe care sunt încărcate texturile. Valoarea trebuie să fie un multiplu de 16 pentru a împiedica texturile albe, atunci când o textură este mai mare decât gl_max_size, va fi tăiată în acea dimensiune, dacă această dimensiune nu este un multiplu de 16, va deveni o textura alba. Deși gl_max_size nu are valoare maximă, o valoare de 512 este cea mai realistă valoare maximă a gl_max_size. |
gl_monolights | 0 | 0 | 1 | boolean | video | Creați o sursă de lumină uniformă, fără umbre. (Poate fi numit FullBright). Când o grenadă explodează într-o zonă sau dacă activați lanterna, gama acestei zone va reveni la normal. |
Comentarii
Nu a fost făcut nici un comentariu.