Setari CVAR CS1.6 - tabel 5

Numele de nume Valoarea implicită val Min val Max val Tip Categorie Descriere
gl_nobind 0 0 1 boolean video Comută înlocuirea texturilor cu caractere alfanumerice. Învechit, care nu funcționează în 1.6.
gl_nocolors 0 0 1 boolean video Nu legați texturi colorate separat pentru jucători. Învechit și neacceptat.
gl_overbright 0 0 1 boolean video Saturarea iluminatului. Face iluminarea mai naturală și mai realistă.
gl_palette_tex 1 0 1 boolean video Activează / dezactivează suportul pentru texturile palete. Dacă driverul GL pe care îl utilizați nu acceptă extensia, acest lucru nu va face nici o diferență. Dar unele carduri suportă extensia necorespunzătoare și suportul trebuie dezactivat utilizând această variabilă.
gl_picmip 0 0 3 întreg video Stabilește calitatea redării - * mai mare numărul este mai rapid, dar calitatea inferioară nu este setată la 3 sau cs se va prăbuși.
gl_playermip 0 0 1 boolean video Setează calitatea redării modelelor. Nu sunt acceptate.
gl_polyoffset 0,1 / 4 -0.001 25 întreg video Cantitatea de offset pentru a aplica decalcomanii pe poligoane.
gl_reporttjunctions 0 0 1 boolean video Acest cvar nu are nici un efect.
gl_round_down 3 0 5 întreg video Aceasta este precizia texturilor sau rotunjirea texturilor. Atunci când texturile trebuie redimensionate, acestea sunt rotunjite în sus sau în jos în funcție de acestea. Setarea la o valoare scăzută ar trebui să facă texturile redate mai precis și să-l setați la o valoare ridicată ar trebui să facă exactitatea texturilor mai rău. Eu spun "SHOULD", deoarece poate depinde de placa video. Valoarea maximă ar trebui să fie 5, dar din nou poate depinde de placa video.
gl_spriteblend 1 0 1 boolean video A permis alfa-amestecarea pe sprite. Este ca și calitatea redării la sprite (gl_spriteblend 0 = calitatea proastă), sângele (0 = mai mult sânge)
gl_wateramp 0.3     pluti video Se amplifică undele de apă (în hărți cu apă desigur). Acest cvar poate fi modificat numai de sv_wateramp (Server Side).
gl_wireframe 0 0 3 întreg video gl_wireframe 1 face primul, plasând linii strălucitoare pe fiecare față pe care motorul le desenează, care arată cum este împărțită. gl_wireframe 2 face același lucru, dar liniile pe care le creează pot fi văzute prin pereți, permițându-vă astfel să spuneți cât de mult este desenată harta (inclusiv alte zone care ar putea să nu fie desenate!) gl_wireframe 1, atunci este bine pentru a vedea cum sunt împărțite fețele etc. gl_wireframe 2 este cel mai bun pentru a vedea dacă blocatoarele VIS funcționează de fapt și opresc alte zone din a fi desenate.
gl_zmax 4096     întreg video Setează dimensiunea maximă a zbuffer-ului. Aceasta este distanța maximă vizibilă.Setarea la 0 în redare D3D vă face să vedeți prin pereți. Din moment ce oamenii trișeau cu el, VALVe a adăugat o protecție și acest cvar poate fi schimbat acum doar cu sv_zmax (Server Side).
gl_ztrick 0 0 1 boolean video Z-intervalul tampon de jumătate, dar nu se șterge (salvează rata de umplere). Activarea acestei operațiuni poate duce la pâlpâirea obiectelor îndepărtate. Dacă doriți mai multe cadre fps, activați acest lucru.
graphheight 64     întreg netcode Setează înălțimea net_graph.
hisound 1 0 1 boolean audio Comută sunet de înaltă calitate.
HostMap       şir Server Atunci când o hartă este schimbată cu comanda "hartă", acest cvar este setat automat la numele hărții. Pentru playerul multiplu, acesta este setat numai când lansați serverul deoarece prima hartă este lansată folosind comanda "map", dar când se schimbă hartă, se utilizează "changelevel".
hostname       şir Server Setează numele serverului.
hostport 0     întreg Server Setează portul de utilizat pentru serverul dvs. Acest CVar are același efect ca și "portul" CVar, cu excepția faptului că, dacă "hostport" nu este 0, este folosit în loc de "port".
host_framerate 0     pluti Server Aceasta scalarează ceasul, dar numai în single player sau în timpul redării demo (poate fi utilizat pentru a avansa rapid).
host_killtime 0 0   întreg Server Setează o întârziere de timp înainte de a ucide serverul.
host_profile 0 0 1 boolean Server Afișează numărul de clienți conectați și latența rețelei.
host_speeds 0 0 1 boolean Server Afișează FPS gazdă, latența rețelei, ratele de transfer, ratele de redare și numărul de entități pentru hartă.
hpk_maxsize 1.5     pluti conexiune Definește dimensiunea maximă a custom.hpk în folderul dvs. cstrike, custom.hpk este folosit pentru a stoca logourile altor jucători. Valoarea este în MB, valoarea 0 înseamnă că nu există o dimensiune maximă.
hud_capturemouse 1 0 1 boolean interfață Dacă este dezactivat, în meniul de comandă nu există niciun cursor de mouse. Acest lucru nu funcționează în CS 1.6 și DoD 1.3 deoarece meniul de comandă nu mai acceptă legări de numere. Dar acest lucru încă lucrează în HL, TFC și alte mods.
hud_centerid 0 0 1 boolean interfață Comută dacă numele jucătorului sunt afișate în colțul din stânga jos sau în mijlocul ecranului. Numele jucătorului este afișat atunci când vizează alt jucător.
hud_classautokill 1 0 1 boolean interfață Dacă este activată, vă veți ucide automat după alegerea unei noi clase de jucători în TFC.
hud_deathnotice_time 6     întreg interfață Seteaza numarul de secunde in care sunt afisate observatiile de moarte.
hud_draw 1 0 1 boolean interfață Permite desenul HUD.
hud_drawhistory_time 5     întreg interfață Setează cantitatea de secunde. Sunt afișate pictogramele HUD. De exemplu, cumpărați icoane.
hud_fastswitch 0 0 1 boolean interfață Comută întrerupătorul de arme rapid. Dacă este activată, armele se comută imediat, când apăsați o tastă numerică (acestea trebuie să fie legate de comenzile slotX). Acest lucru nu are niciun efect atunci când defilați armele (folosind invprev și invnext).
hud_saytext 1 0 1 boolean interfață Aceasta permite chat-ul în timpul jocului (același lucru ca hud_saytext_internal pentru CS, CZ & DoD).
hud_saytext_internal 1 0 1 boolean interfață Aceasta permite chat-ul în timpul jocului. hud_saytext (cmd) comută acest CVar. Acest lucru este valabil numai în CS, CZ și DoD.
hud_saytext_time 5     întreg interfață Setează numărul de secunde în care sunt afișate mesajele de chat.

 

Comentarii

Trebuie să fii autentificat pentru a adăuga un comentariu!

Nu a fost făcut nici un comentariu.

FidelityWorks.ro foloseste cookies pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta. Mai multe detalii