Setari CVAR CS1.6 - tabel 6

Numele de nume Valoarea implicită val Min val Max val Tip Categorie Descriere
hud_takesshots 0 0 1 boolean interfață Activează fotografiile de la sfârșitul hărților.
humans_join_team orice     şir Server Acesta este folosit pentru restricționarea echipei. Setați-l la "orice" pentru a permite tuturor echipelor (implicit), pentru a "ct" să permită doar Counter-Terrorists și "t" să permită doar Teroriștilor.
ip gazdă locală     şir Server Dacă conexiunea cu serverul de aburi nu poate fi făcută, va trebui să utilizați această variabilă în linia de comandă a serverului specificând ip-ul serverului.
joyadvanced 0 0 1 boolean joystick Acest lucru permite utilizarea variabilelor axelor avansate începând cu joyadvaxisX unde X este litera axei.
joyadvaxisr 0 0 20 întreg joystick Controlează maparea axei DirectInput R (de regulă ruterul joystick-ului) .Poate fi setată la următoarele comenzi: 0 = Axa nu este utilizată1 = Axa este pentru mișcarea înainte și înapoi2 = Axa este pentru căutarea în sus și în jos (pitch) 3 = Axa este pentru (de exemplu, joystick-ul) sau o axă relativă (cum ar fi trackball-ul FPgaming sau WingMan Warrior SpinControl). Axele absolute sunt definite ca având o poziție de oprire, în timp ce axele relative nu au o poziție de oprire și se deplasează în jurul și în jurul valorii. Pentru a desemna această axă ca o axă relativă, adăugați 16 la numărul de control de mai sus. Acest lucru nu va avea niciun efect până când joyadvanced nu este setat la 1.0.
joyadvaxisu 0 0 20 întreg joystick Controlează maparea axei DirectInput U (axa personalizată) .Poate fi setată la următoarele controale: 0 = Axa nu este utilizată1 = Axa este pentru mișcarea înainte și înapoi2 = Axa este pentru căutarea în sus și în jos (pitch) 3 = Axa este pentru partea la o mișcare laterală4 = Axa este pentru răsucirea la stânga și la dreapta (înclinare) În plus, poate fi desemnată ca o axă absolută (ca un joystick) sau o axă relativă (cum ar fi trackball-ul FPgaming sau WingMan Warrior SpinControl). Axele absolute sunt definite ca având o poziție de oprire, în timp ce axele relative nu au o poziție de oprire și se deplasează în jurul și în jurul valorii. Pentru a desemna această axă ca o axă relativă, adăugați 16 la numărul de control de mai sus.
joyadvaxisv 0 0 20 întreg joystick Controlează maparea axei V DirectInput (axa personalizată) .Poate fi setată la următoarele controale: 0 = Axa nu este utilizată1 = Axa este pentru mișcarea înainte și înapoi2 = Axa este pentru căutarea în sus și în jos (pitch) 3 = Axa este pentru partea la o mișcare laterală4 = Axa este pentru răsucirea la stânga și la dreapta (înclinare) În plus, poate fi desemnată ca o axă absolută (ca un joystick) sau o axă relativă (cum ar fi trackball-ul FPgaming sau WingMan Warrior SpinControl). Axele absolute sunt definite ca având o poziție de oprire, în timp ce axele relative nu au o poziție de oprire și se deplasează în jurul și în jurul valorii. Pentru a desemna această axă ca o axă relativă, adăugați 16 la numărul de control de mai sus.
joyadvaxisx 0 0 20 întreg joystick Controlează maparea axei DirectInput X (de obicei joystick-ul stânga și dreapta). Poate fi setat la următoarele controale: 0 = Axa nu este utilizată1 = Axa este pentru mișcarea înainte și înapoi2 = Axa este pentru căutarea în sus și în jos (pitch) 3 = Axa este pentru mișcarea lateral-lateral4 = (înclinare) În plus, poate fi desemnat ca o axă absolută (cum ar fi un joystick) sau o axă relativă (cum ar fi trackball-ul FPgaming sau WingMan Warrior SpinControl). Axele absolute sunt definite ca având o poziție de oprire, în timp ce axele relative nu au o poziție de oprire și se deplasează în jurul și în jurul valorii. Pentru a desemna această axă ca o axă relativă, adăugați 16 la numărul de control de mai sus.Acest lucru nu va avea nici un efect până când joyadvanced este setat la 1.0.
joyadvaxisy 0 0 20 întreg joystick Controlează maparea axei DirectInput Y (de obicei, joystick-ul înainte și înapoi) .Poate fi setat la următoarele controale: 0 = Axa nu este utilizată1 = Axa este pentru mișcarea înainte și înapoi2 = Axa este pentru căutarea în sus și în jos este pentru o mișcare laterală-laterală4 = Axa este pentru răsucirea la stânga și la dreapta (înclinare) În plus, poate fi desemnată ca o axă absolută (ca un joystick) sau o axă relativă (cum ar fi trackball-ul FPgaming sau WingMan Warrior SpinControl). Axele absolute sunt definite ca având o poziție de oprire, în timp ce axele relative nu au o poziție de oprire și se deplasează în jurul și în jurul valorii. Pentru a desemna această axă ca o axă relativă, adăugați 16 la numărul de control de mai sus. Acest lucru nu va avea nici un efect până când joyadvanced este setat la 1.0.
joyadvaxisz 0 0 20 întreg joystick Controlează maparea axei DirectInput Z (de regulă joystick accelerația) .Poate fi setată la următoarele controale: 0 = Axa nu este utilizată1 = Axa este pentru mișcarea înainte și înapoi2 = Axa este pentru căutarea în sus și în jos (pitch) 3 = Axa este pentru (de exemplu, joystick-ul) sau o axă relativă (cum ar fi trackball-ul FPgaming sau WingMan Warrior SpinControl). Axele absolute sunt definite ca având o poziție de oprire, în timp ce axele relative nu au o poziție de oprire și se deplasează în jurul și în jurul valorii. Pentru a desemna această axă ca o axă relativă, adăugați 16 la numărul de control de mai sus.Acest lucru nu va avea nici un efect până când joyadvanced este setat la 1.0.
joyforwardsensitivity -1.0     pluti joystick Controlează viteza de rampă sau cât de mult este necesară mișcarea joystick-ului pentru a mișca "viteza maximă" înainte și înapoi.
joyforwardthreshold 0,15     pluti joystick Controlează zona mortă pentru deplasarea înainte și înapoi.
joypitchsensitivity 1.0     pluti joystick Controlează viteza sau raportul utilizat atunci când priviți în sus și în jos.
joypitchthreshold 0,15     pluti joystick Controlează zona mort pentru căutarea în sus și în jos.
joysidesensitivity -1.0     pluti joystick Controlează viteza de rampă sau cât de mult este necesară mișcarea joystick-ului pentru a deplasa "full speed" în lateral.
joysidethreshold 0,15     pluti joystick Controlează zona mortă pentru deplasarea de la o parte la alta.
joystick 0 0 1 boolean joystick Activează utilizarea unui joystick.
joywwhack1 0 0 1 boolean joystick Aceasta este una dintre cele două variabile care permit curbele de răspuns speciale reglate pentru joystick-ul Logitech Wingman Warrior. Când este activată, aceasta rezolvă o problemă de centrare.
joywwhack2 0 0 1 boolean joystick Aceasta este una dintre cele două variabile care permit curbele de răspuns speciale reglate pentru joystick-ul Logitech Wingman Warrior. Atunci când este activată, aceasta stabilește o problemă de "ieșire de sub control" când folosiți joystick-ul pentru a vă întoarce sau a privi spre stânga / dreapta.
joyyawsensitivity -1     pluti joystick Controlează viteza sau raportul utilizat atunci când vă uitați din stânga la dreapta.
joyyawthreshold 0,15     pluti joystick Controlează zona mort pentru a căuta la stânga și la dreapta.
lambert 1.5     pluti video Setează nivelul lambert. Lambert este iluminatul modelelor de jucători.
lightgamma 2.5 1.9 2.5 pluti video Seteaza jocul in lumina. Are o protecție care trebuie să fie forțată la 2,5 atunci când se conectează la un server, dar este ca o protecție "defectă", deoarece gama este setată înainte ca protecția să fie setată, astfel încât să puteți schimba acest lucru înainte de conectarea la un server. Când o grenadă explodează într-o zonă sau dacă activați lanterna, gama acestei zone va reveni la normal. Dacă s-ar schimba, s-ar putea să prăbușească jocul. ** Editare Paft: De fapt, da, 0 a fost cel mai mic și acum prăbușește jocul, dar 1.9 este noul low **.
loadas8bit 0 0 1 boolean audio Comută utilizarea sunetului de 8 biți, care are cea mai mică calitate. On = 8 biți. Oprit = 16 biți.
logsdir busteni     şir Server Definește directorul în care vor fi create jurnalele de server cu comanda "log".
lookspring 0 0 1 boolean șoarece Permite centrifugarea automată a vizualizării când opțiunea Mouse Look este dezactivată (-look). Ar trebui să fie setat în timp ce aspectul mouse-ului este activat (+ mlook). De asemenea, dezactiva mișcările mouse-ului în sus și în jos.
lookstrafe 0 0 1 boolean șoarece Când este activată, mișcările mouse-ului din stânga / din dreapta vă fac să vă bateți în loc să vă întoarceți.
lservercfgfile listenserver.cfg     şir Server Setează fișierul de configurare care este încărcat când începe serverul de ascultare.
mapchangecfgfile       şir Server Aceasta stabilește fișierul de configurare care este încărcat la fiecare schimbare de hartă.
mapcyclefile mapcycle.txt     şir Server Aceasta stabilește fișierul care va fi utilizat pentru ciclul hărții.
max_queries_sec 0.5     pluti Server Face parte din codul de limitare a ratei la interogări out-of-band (adică jucători, informații).Definește interogările max pe secundă pe utilizator (media pe max_queries_window).
max_queries_sec_global 10     întreg Server Face parte din codul de limitare a ratei la interogări out-of-band (adică jucători, informații).Acesta definește interogările max pe secundă pentru toate interogările.

 

Comentarii

Trebuie să fii autentificat pentru a adăuga un comentariu!

Nu a fost făcut nici un comentariu.

FidelityWorks.ro foloseste cookies pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta. Mai multe detalii