*Preturile nu contin TVA (19%)
Setari CVAR CS1.6 - tabel 6
Numele de nume | Valoarea implicită val | Min val | Max val | Tip | Categorie | Descriere |
---|---|---|---|---|---|---|
hud_takesshots | 0 | 0 | 1 | boolean | interfață | Activează fotografiile de la sfârșitul hărților. |
humans_join_team | orice | şir | Server | Acesta este folosit pentru restricționarea echipei. Setați-l la "orice" pentru a permite tuturor echipelor (implicit), pentru a "ct" să permită doar Counter-Terrorists și "t" să permită doar Teroriștilor. | ||
ip | gazdă locală | şir | Server | Dacă conexiunea cu serverul de aburi nu poate fi făcută, va trebui să utilizați această variabilă în linia de comandă a serverului specificând ip-ul serverului. | ||
joyadvanced | 0 | 0 | 1 | boolean | joystick | Acest lucru permite utilizarea variabilelor axelor avansate începând cu joyadvaxisX unde X este litera axei. |
joyadvaxisr | 0 | 0 | 20 | întreg | joystick | Controlează maparea axei DirectInput R (de regulă ruterul joystick-ului) .Poate fi setată la următoarele comenzi: 0 = Axa nu este utilizată1 = Axa este pentru mișcarea înainte și înapoi2 = Axa este pentru căutarea în sus și în jos (pitch) 3 = Axa este pentru (de exemplu, joystick-ul) sau o axă relativă (cum ar fi trackball-ul FPgaming sau WingMan Warrior SpinControl). Axele absolute sunt definite ca având o poziție de oprire, în timp ce axele relative nu au o poziție de oprire și se deplasează în jurul și în jurul valorii. Pentru a desemna această axă ca o axă relativă, adăugați 16 la numărul de control de mai sus. Acest lucru nu va avea niciun efect până când joyadvanced nu este setat la 1.0. |
joyadvaxisu | 0 | 0 | 20 | întreg | joystick | Controlează maparea axei DirectInput U (axa personalizată) .Poate fi setată la următoarele controale: 0 = Axa nu este utilizată1 = Axa este pentru mișcarea înainte și înapoi2 = Axa este pentru căutarea în sus și în jos (pitch) 3 = Axa este pentru partea la o mișcare laterală4 = Axa este pentru răsucirea la stânga și la dreapta (înclinare) În plus, poate fi desemnată ca o axă absolută (ca un joystick) sau o axă relativă (cum ar fi trackball-ul FPgaming sau WingMan Warrior SpinControl). Axele absolute sunt definite ca având o poziție de oprire, în timp ce axele relative nu au o poziție de oprire și se deplasează în jurul și în jurul valorii. Pentru a desemna această axă ca o axă relativă, adăugați 16 la numărul de control de mai sus. |
joyadvaxisv | 0 | 0 | 20 | întreg | joystick | Controlează maparea axei V DirectInput (axa personalizată) .Poate fi setată la următoarele controale: 0 = Axa nu este utilizată1 = Axa este pentru mișcarea înainte și înapoi2 = Axa este pentru căutarea în sus și în jos (pitch) 3 = Axa este pentru partea la o mișcare laterală4 = Axa este pentru răsucirea la stânga și la dreapta (înclinare) În plus, poate fi desemnată ca o axă absolută (ca un joystick) sau o axă relativă (cum ar fi trackball-ul FPgaming sau WingMan Warrior SpinControl). Axele absolute sunt definite ca având o poziție de oprire, în timp ce axele relative nu au o poziție de oprire și se deplasează în jurul și în jurul valorii. Pentru a desemna această axă ca o axă relativă, adăugați 16 la numărul de control de mai sus. |
joyadvaxisx | 0 | 0 | 20 | întreg | joystick | Controlează maparea axei DirectInput X (de obicei joystick-ul stânga și dreapta). Poate fi setat la următoarele controale: 0 = Axa nu este utilizată1 = Axa este pentru mișcarea înainte și înapoi2 = Axa este pentru căutarea în sus și în jos (pitch) 3 = Axa este pentru mișcarea lateral-lateral4 = (înclinare) În plus, poate fi desemnat ca o axă absolută (cum ar fi un joystick) sau o axă relativă (cum ar fi trackball-ul FPgaming sau WingMan Warrior SpinControl). Axele absolute sunt definite ca având o poziție de oprire, în timp ce axele relative nu au o poziție de oprire și se deplasează în jurul și în jurul valorii. Pentru a desemna această axă ca o axă relativă, adăugați 16 la numărul de control de mai sus.Acest lucru nu va avea nici un efect până când joyadvanced este setat la 1.0. |
joyadvaxisy | 0 | 0 | 20 | întreg | joystick | Controlează maparea axei DirectInput Y (de obicei, joystick-ul înainte și înapoi) .Poate fi setat la următoarele controale: 0 = Axa nu este utilizată1 = Axa este pentru mișcarea înainte și înapoi2 = Axa este pentru căutarea în sus și în jos este pentru o mișcare laterală-laterală4 = Axa este pentru răsucirea la stânga și la dreapta (înclinare) În plus, poate fi desemnată ca o axă absolută (ca un joystick) sau o axă relativă (cum ar fi trackball-ul FPgaming sau WingMan Warrior SpinControl). Axele absolute sunt definite ca având o poziție de oprire, în timp ce axele relative nu au o poziție de oprire și se deplasează în jurul și în jurul valorii. Pentru a desemna această axă ca o axă relativă, adăugați 16 la numărul de control de mai sus. Acest lucru nu va avea nici un efect până când joyadvanced este setat la 1.0. |
joyadvaxisz | 0 | 0 | 20 | întreg | joystick | Controlează maparea axei DirectInput Z (de regulă joystick accelerația) .Poate fi setată la următoarele controale: 0 = Axa nu este utilizată1 = Axa este pentru mișcarea înainte și înapoi2 = Axa este pentru căutarea în sus și în jos (pitch) 3 = Axa este pentru (de exemplu, joystick-ul) sau o axă relativă (cum ar fi trackball-ul FPgaming sau WingMan Warrior SpinControl). Axele absolute sunt definite ca având o poziție de oprire, în timp ce axele relative nu au o poziție de oprire și se deplasează în jurul și în jurul valorii. Pentru a desemna această axă ca o axă relativă, adăugați 16 la numărul de control de mai sus.Acest lucru nu va avea nici un efect până când joyadvanced este setat la 1.0. |
joyforwardsensitivity | -1.0 | pluti | joystick | Controlează viteza de rampă sau cât de mult este necesară mișcarea joystick-ului pentru a mișca "viteza maximă" înainte și înapoi. | ||
joyforwardthreshold | 0,15 | pluti | joystick | Controlează zona mortă pentru deplasarea înainte și înapoi. | ||
joypitchsensitivity | 1.0 | pluti | joystick | Controlează viteza sau raportul utilizat atunci când priviți în sus și în jos. | ||
joypitchthreshold | 0,15 | pluti | joystick | Controlează zona mort pentru căutarea în sus și în jos. | ||
joysidesensitivity | -1.0 | pluti | joystick | Controlează viteza de rampă sau cât de mult este necesară mișcarea joystick-ului pentru a deplasa "full speed" în lateral. | ||
joysidethreshold | 0,15 | pluti | joystick | Controlează zona mortă pentru deplasarea de la o parte la alta. | ||
joystick | 0 | 0 | 1 | boolean | joystick | Activează utilizarea unui joystick. |
joywwhack1 | 0 | 0 | 1 | boolean | joystick | Aceasta este una dintre cele două variabile care permit curbele de răspuns speciale reglate pentru joystick-ul Logitech Wingman Warrior. Când este activată, aceasta rezolvă o problemă de centrare. |
joywwhack2 | 0 | 0 | 1 | boolean | joystick | Aceasta este una dintre cele două variabile care permit curbele de răspuns speciale reglate pentru joystick-ul Logitech Wingman Warrior. Atunci când este activată, aceasta stabilește o problemă de "ieșire de sub control" când folosiți joystick-ul pentru a vă întoarce sau a privi spre stânga / dreapta. |
joyyawsensitivity | -1 | pluti | joystick | Controlează viteza sau raportul utilizat atunci când vă uitați din stânga la dreapta. | ||
joyyawthreshold | 0,15 | pluti | joystick | Controlează zona mort pentru a căuta la stânga și la dreapta. | ||
lambert | 1.5 | pluti | video | Setează nivelul lambert. Lambert este iluminatul modelelor de jucători. | ||
lightgamma | 2.5 | 1.9 | 2.5 | pluti | video | Seteaza jocul in lumina. Are o protecție care trebuie să fie forțată la 2,5 atunci când se conectează la un server, dar este ca o protecție "defectă", deoarece gama este setată înainte ca protecția să fie setată, astfel încât să puteți schimba acest lucru înainte de conectarea la un server. Când o grenadă explodează într-o zonă sau dacă activați lanterna, gama acestei zone va reveni la normal. Dacă s-ar schimba, s-ar putea să prăbușească jocul. ** Editare Paft: De fapt, da, 0 a fost cel mai mic și acum prăbușește jocul, dar 1.9 este noul low **. |
loadas8bit | 0 | 0 | 1 | boolean | audio | Comută utilizarea sunetului de 8 biți, care are cea mai mică calitate. On = 8 biți. Oprit = 16 biți. |
logsdir | busteni | şir | Server | Definește directorul în care vor fi create jurnalele de server cu comanda "log". | ||
lookspring | 0 | 0 | 1 | boolean | șoarece | Permite centrifugarea automată a vizualizării când opțiunea Mouse Look este dezactivată (-look). Ar trebui să fie setat în timp ce aspectul mouse-ului este activat (+ mlook). De asemenea, dezactiva mișcările mouse-ului în sus și în jos. |
lookstrafe | 0 | 0 | 1 | boolean | șoarece | Când este activată, mișcările mouse-ului din stânga / din dreapta vă fac să vă bateți în loc să vă întoarceți. |
lservercfgfile | listenserver.cfg | şir | Server | Setează fișierul de configurare care este încărcat când începe serverul de ascultare. | ||
mapchangecfgfile | şir | Server | Aceasta stabilește fișierul de configurare care este încărcat la fiecare schimbare de hartă. | |||
mapcyclefile | mapcycle.txt | şir | Server | Aceasta stabilește fișierul care va fi utilizat pentru ciclul hărții. | ||
max_queries_sec | 0.5 | pluti | Server | Face parte din codul de limitare a ratei la interogări out-of-band (adică jucători, informații).Definește interogările max pe secundă pe utilizator (media pe max_queries_window). | ||
max_queries_sec_global | 10 | întreg | Server | Face parte din codul de limitare a ratei la interogări out-of-band (adică jucători, informații).Acesta definește interogările max pe secundă pentru toate interogările. |
Comentarii
Nu a fost făcut nici un comentariu.