*Preturile nu contin TVA (19%)
Setari CVAR CS1.6 - tabel 7
Numele de nume | Valoarea implicită val | Min val | Max val | Tip | Categorie | Descriere |
---|---|---|---|---|---|---|
max_queries_window | 30 | întreg | Server | Face parte din codul de limitare a ratei la interogări out-of-band (adică jucători, informații).Definește fereastra de timp la ratele medii de interogare peste. | ||
max_shells | 120 | întreg | video | Numărul maxim de cochilii care pot ieși din arma celuilalt jucător la un moment dat. | ||
max_smokepuffs | 120 | întreg | video | Numărul maxim de fumuri care scot grenade de fum și gloanțe (pe perete) la un moment dat. | ||
model | barney | şir | video | Setează modelul dvs. în Half-Life. Numele de modele valide: barney, gina, gman, gordon, casca, hgrunt, recon, robo, om de stiinta, zombie. | ||
motdfile | motd.html | şir | Server | Setează fișierul ca mesaj al zilei (ecran de întâmpinare). | ||
MP3FadeTime | 2 | întreg | audio | Aceasta este durata secvențelor pe care un mp3 le va lua pentru a se estompa complet folosind comanda "cd fadeout". | ||
MP3Volume | 0,8 | 0 | pluti | audio | Setează nivelul volumului Mp3. | |
mp_allowmonsters | 0 | 0 | 1 | boolean | Server | Permiteți sau nu reproducerea de monștri în multiplayer. (Numai jumătate de viață) |
mp_autocrosshair | 0 | 0 | 1 | boolean | interfață | Dacă sv_aim este 1, aceasta permite trasarea roșie în multiplayer. |
mp_autokick | 1 | boolean | Server | Activează interzicerea automată a ucigașului de echipa și lovirea clientului în așteptare. | ||
mp_autoteambalance | 1 | 0 | 1 | boolean | Server | Comută compensarea automată a echipelor. |
mp_buytime | 1.5 | 0,25 | pluti | Server | Desemnați cantitatea dorită de timp de cumpărare pentru fiecare rundă. | |
mp_c4timer | 45 | 15 | 90 | întreg | Server | Durata cronometrului C4. Minim de 15, maxim 90. Valoarea ar trebui să fie de 35 sec în meciuri. |
mp_chattime | 10 | 1 | întreg | Server | Suma de timp în secunde jucatorii pot discuta după terminarea jocului. | |
mp_consistency | 1 | 0 | 1 | boolean | Server | Acest lucru verifică pentru a vedea că conectarea clientului nu și-a modificat modelele sau sunetele pentru a-i oferi un avantaj nedrept. Pentru unele modele, verificați doar dimensiunea, pentru a vedea dacă nu depășesc cutiile de așteptare. Dar asta nu verifică toate modelele / sunetele / ... Unele exploatabile sunt încă aici ca niște sprite de fum.(pentru a nu fuma) |
mp_decals | 300 | întreg | video | Acesta stabilește decalajele maxime (logo-ul Spray, gauri de gloanțe, aruncare de grenadă, sânge pe pământ) VISIBLE pe ecran. Trebuie să fie setat înainte de conectarea la server.Nu este același lucru cu r_decals. | ||
mp_defaultteam | 0 | 0 | 1 | boolean | Server | Dacă acest lucru este setat la 1, atunci jucătorii sunt forțați la prima echipă (indexul echipei 0) atunci când se alătură. În caz contrar, sunt forțați să se alăture echipei cu cei mai puțini jucători. Dacă sunt forțați să se alăture primei echipe prin hartă (mp_defaultteam 1), atunci jucătorii nu au permisiunea de a schimba echipele în timpul acelei hărți (dacă harta nu își schimbă echipa pentru ei). Aceasta este una dintre proprietățile hărții, astfel încât harta va seta automat valoarea cvar în funcție de ceea ce cartograful a ales. |
mp_fadetoblack | 0 | 0 | 1 | boolean | Server | Când este setat la 1, ecranul jucătorului se estompează la negru pentru restul rundei atunci când acesta moare (hudul funcționează în mod normal, astfel încât jucătorul poate să vorbească și să vadă scorurile etc.) Depășește mp_forcechasecam |
mp_falldamage | 0 | 0 | 1 | boolean | Server | Permite deteriorarea reală a căderii în Half-Life. |
mp_flashlight | 0 | 0 | 1 | boolean | Server | Setați la 1 pentru a permite utilizarea lanterneelor, 0 pentru a dezactiva. |
mp_footsteps | 1 | 0 | 1 | boolean | Server | Setați la 1 pentru a activa pașii, 0 pentru a dezactiva. |
mp_forcecamera | 0 | 0 | 3 | întreg | Server | Acest cvar a fost adăugat în CS 1.4 și pare să fie exact același ca mp_forcechasecam. Dacă mp_forcecamera și mp_forcechasecam sunt ambele setate la o altă valoare decât 0, mp_forcecamera va fi ignorată și valoarea mp_forcechasecam va fi folosită în loc.0 Puteți să prezicați oricine1 Puteți să vă exprimați doar colegii de echipă + Fără vizionare gratuită 2 Numai modul de persoană prima este permis3 coechipieri numai (Free Look works) |
mp_forcechasecam | 0 | 0 | 3 | întreg | Server | Acest cvar pare a fi exact la fel ca mp_forcechasecam. Dacă mp_forcecamera și mp_forcechasecam sunt ambele setate la o altă valoare decât 0, mp_forcecamera va fi ignorată și valoarea mp_forcechasecam va fi folosită în loc.0 Puteți să prezicați oricine1 Puteți să vă exprimați doar colegii de echipă + Fără vizionare gratuită 2 Numai modul de persoană prima este permis3 coechipieri numai (Free Look works) |
mp_forcerespawn | 0 | 0 | 1 | boolean | Server | Dacă este activată, jucătorii vor respinge automat când sunt uciși. |
mp_fraglimit | 0 | întreg | Server | Dacă este setat la altceva decât 0, atunci când cineva marchează ajunge la mp_fraglimit serverul schimba harta. | ||
mp_fragsleft | 0 | întreg | Server | mp_fragsleft este numărul de fragmente rămase, dacă ați setat mp_fraglimit. Tocmai tastați mp_fragsleft în consola server și vă spune numărul de frags stânga în funcție de mp_fraglimit.NOTE: mp_fraglimit nu există în CS și pare să funcționeze numai în Half-Life. | ||
mp_freezetime | 6 | întreg | Server | Durata în secunde a perioadei Freeze la începutul rundei. Setați la 0 pentru a dezactiva. | ||
mp_friendlyfire | 0 | 0 | 1 | boolean | Server | Setați la 1 pentru a permite focul prietenos, 0 pentru a dezactiva. |
mp_ghostfrequency | 0.1 | pluti | Server | Perioada de actualizare Ghost. Cât durează în câteva secunde până la următoarea actualizare. În cs beta 5.0, ați putea vedea spectatorii liberi care se mișcau când erați morți (ei erau numiți fantome). Dar fantomele au fost îndepărtate după. Acest cvar nu are niciun efect acum. | ||
mp_hostagepenalty | 13 | întreg | Server | Max. numărul de ostatici pe care îl puteți omorî înainte ca serverul să vă scoată din afară ... setarea acestui parametru la 0 va închide această comandă. | ||
mp_kickpercent | 0,66 | 0.0 | 1.0 | pluti | Server | Setează procentajul de coechipieri care este necesar pentru a vota un jucător. |
Comentarii
Nu a fost făcut nici un comentariu.