*Preturile nu contin TVA (19%)
Setari CVAR CS1.6 - tabel 8
Numele de nume | Valoarea implicită val | Min val | Max val | Tip | Categorie | Descriere |
---|---|---|---|---|---|---|
mp_limitteams | 2 | întreg | Server | Numărul maxim de jucători pe care o echipă le poate avea asupra celuilalt. Pentru a dezactiva în totalitate limitarea echipei, setați la 0. | ||
mp_logdetail | 0 | 0 | 1 | boolean | Server | Cvart bitwise pentru a seta nivelul de detaliu pentru atacurile de logare "mp_logdetail 0" »Nu înregistrați niciun atac" mp_logdetail 1 "» Log atacuri inamice "mp_logdetail 2" »Ajungeți la atacurile colegilor de echipă" mp_logdetail 3 " |
mp_logecho | 1 | 0 | 1 | boolean | Server | Dacă se activează, mesajele server log sunt afișate în consola server. |
mp_logfile | 1 | 0 | 1 | boolean | Server | Activează logarea consolei server într-un fișier din jurnale / folder. |
mp_logmessages | 1 | 0 | 1 | boolean | Server | Folosit pentru administratorii de servere pentru a scuipa mesaje de chat în fișierele lor de jurnal. |
mp_mapvoteratio | 0,66 | 0.0 | 1.0 | pluti | Server | Setați raportul dintre jucătorii necesari pentru a vota pe aceeași hartă înainte ca o hartă să se schimbe. Valoarea implicită este de 0,66, ceea ce înseamnă că 66% dintre jucătorii de pe server trebuie să voteze pe aceeași hartă pentru ca serverul să se schimbe pe acea hartă. |
mp_maxrounds | 0 | întreg | Server | Numărul maxim de runde care se vor juca pe o hartă, lasă la 0 pentru a asculta mp_timelimit. | ||
mp_mirrordamage | 0 | 0 | 1 | boolean | Server | Acest CVar nu are niciun efect. Este în CS de la primele versiuni beta. Nici măcar în manualul CS nu există o parte din CS cu specificul CS. Probabil va fi o funcție atunci când ataci colegii de echipă, oglindează daunele asupra ta și nu dau naștere. Creatorii originali ai CS probabil că nu au terminat codul sau nu au uitat de el. |
mp_playerid | 0 | 0 | 2 | întreg | Server | Modifică informațiile pe care jucătorii le văd în bara de stare0 toată lumea: jucătorii văd toate denumirile listate în bara de stare (cu culorile potrivite) 1 numai echipa: jucătorii văd numai nume pentru colegii lor și ostatici în barul status2: jucatorii nu văd nici un nume în bara de stare (inclusiv ostatici) |
mp_roundtime | 5 | 1 | 9 | pluti | Server | Timpul rotund este de 1 minut. Timpul maxim de rotunjire este de 9 minute. Sprijină minute parțiale (1,5 este de 90 de secunde). |
mp_startmoney | 16,000 | 0 | 16,000 | întreg | Server | Setează suma de bani începând cu jucătorii. |
mp_teamlist | robo; hgrunt | şir | Server | Aceasta definește numele echipelor în HLDM în funcție de modele. Nu puneți nimic pentru a permite tuturor echipelor. Lista de nume valide pentru echipe: barney, gina, gman, gordon, casca, hgrunt, recon, robo, om de stiinta, zombie | ||
mp_teamoverride | 0 | 0 | 1 | boolean | Server | Permite hărților să suprascrie lista mp_teamlist a serverului. |
mp_timeleft | 0 | întreg | Server | mp_timeleft este numărul de timp rămas înainte de modificarea hărții, dacă ați setat mp_timelimit. Tocmai tastați mp_ importanteft în consola server și vă spune numărul de timp rămas în funcție de mp_timelimit.NOTE: mp_noutft lucrează numai în Half-Life. Este inutilă în CS din cauza comenzii consolei client "timeleft" care face exact același lucru. | ||
mp_timelimit | 0 | întreg | Server | Perioada dintre rotirea hărții. | ||
mp_tkpunish | 0 | 0 | 1 | boolean | Server | Dacă este setat la 1, TK'ers vor fi uciși automat următoarea rundă. |
mp_weaponstay | 0 | 0 | 1 | boolean | Server | Acest lucru forțează armele să respingă imediat după ce un jucător le-a luat, permițând următorului jucător să poată să-și ia imediat armele. |
mp_windifference | 1 | întreg | Server | Este folosit de CS pentru a determina delta dintre câștigurile T și CT pentru aplicarea logicii victoriei. | ||
mp_winlimit | 0 | întreg | Server | Va roti harta după ce o echipă va ajunge la multe dintre victorii. | ||
m_filter | 0 | 0 | 1 | boolean | șoarece | Comută filtrul mouse-ului. Filtrul mouse-ului elimină mișcările mouse-ului. |
m_forward | 1 | pluti | șoarece | Acesta definește cât de repede se mișcă înainte / înapoi în timp ce mișcați mouse-ul. Este nevoie de Mouse Look dezactivat pentru a vă deplasa înainte / înapoi cu mouse-ul. | ||
m_pitch | 0.022 | 0.022 | 0.022 | pluti | șoarece | Setează raportul de sensibilitate al mișcărilor mouse-ului în sus și în jos. Numerele negative determină mișcări inversate ale mouse-ului. Acest lucru nu poate fi schimbat decât în meniul de opțiuni cu "Mouse revertit" care stabilește m_pitch la -0.022 |
m_side | 0,8 | pluti | șoarece | Definește cât de repede se deplasează în timp ce muți mouse-ul. Ea are nevoie de lookstrafe 1 și Mouse Look Enabled (+ mlook) pentru a strafe cu mouse-ul. | ||
m_yaw | 0.022 | pluti | șoarece | Setează raportul de sensibilitate al mișcărilor mouse-ului din stânga și din dreapta.Numerele negative determină mișcări inversate ale mouse-ului. | ||
name | Jucător | şir | Setează numele tău. | |||
net_graph | 0 | 0 | 3 | întreg | netcode | Permite utilizarea unui net_graph. Afișează informații despre setările dvs., ping, fps etc. în funcție de tipul graficului net. Pentru mai multe informații citiți acest lucru |
net_graphpos | 0 | 0 | 2 | întreg | netcode | Setează poziția net_graph. 0 = dreapta, 1 = centru, 2 = stânga |
net_graphwidth | 192 | întreg | netcode | Setează lățimea net_graph. Numărul mai mare este net_graph mai larg. | ||
net_scale | 5 | întreg | netcode | Setează cantitatea de octeți afișată pe pixel în net_graph. | ||
net_showdrop | 0 | 0 | 1 | boolean | conexiune | Afișează un mesaj în consola când un pachet este abandonat. Aceasta este pentru client și server. |
net_showpackets | 0 | 0 | 1 | boolean | conexiune | Afișează pachetele de intrare / ieșire. Aceasta este pentru client și server. |
nosound | 0 | 0 | 1 | boolean | Sunet | Ar trebui să dezactivați tot sunetul, cu excepția anumitor sunete, cum ar fi sunetul picioarelor atunci când un ricochete bullet. |
Comentarii
Nu a fost făcut nici un comentariu.