*Preturile nu contin TVA (19%)
Setari CVAR CS1.6 - tabel 9
Numele de nume | Valoarea implicită val | Min val | Max val | Tip | Categorie | Descriere |
---|---|---|---|---|---|---|
password | şir | conexiune | Setează parola serverului la care doriți să vă conectați. Acest cvar este schimbat automat când introduceți un server parolaat de către browserul de servere. | |||
pausable | 0 | 0 | 1 | boolean | Server | Permite sau nu jucătorilor să întrerupă jocul folosind comanda de pauză. |
port | 27015 | întreg | Server | Setează portul de utilizat pentru serverul dvs. | ||
rate | 20000 | 1000 | 20000 | întreg | netcode | Acesta este numărul de octeți pe secundă pe care serverul le trimite clientului. Numai pentru jocuri pe internet (sv_lan 0), cu excepția cazului în care sv_lan_rate <1001 într-un joc LAN (sv_lan 1). |
rcon_address | şir | conexiune | Acest lucru permite clienților să se conecteze de la distanță la un server / HLTV și să utilizeze comenzile rcon fără a fi chiar în joc. Setați-l la adresa IP a serverului fără numărul de port (1.2.3.4). | |||
parola RCON | şir | Server | Acesta stabilește parola rcon pe server pentru ca administratorii să poată folosi comenzile admin / cvars. De asemenea, administratorii trebuie să configureze rcon_password în consola lor client pentru a putea folosi comenzile admin / cvars cu comanda rcon. | |||
rcon_port | 0 | întreg | conexiune | Portul pe care un client îl poate conecta la distanță prin intermediul unui server. Consultați rcon_address. | ||
tipul camerei | 0 | 0 | 28 | întreg | sunet | Cartografii folosesc acest lucru pentru a face ecouri în harta lor, aceasta se schimbă automat când jucătorul intră într-o zonă cu entitatea env_sound. Valorile diferite: 0 = Normal (dezactivat) 1 = Generic2 = Metalul mic3 = Mediul metalic4 = Metalul mare5 = Tunelul mic6 = Mediul tunelului7 = Tunelul mare8 = Apă 115 = Apă 216 = Apă 317 = Beton mic18 = Beton Mediu19 = Beton Mare 20 = Mare 121 = Mare 222 = Mare 323 = Cavernă Small24 = Medie Cavernă25 = Cavernă Mare26 = Weirdo 127 = Weirdo 228 = Weirdo 3 |
r_aliastransadj | 100 | video | ||||
r_aliastransbase | 200 | video | ||||
r_ambient_b | 0 | 0 | 255 | întreg | video | Modifică artificial iluminarea lumii actuale cu valoarea albastră. |
r_ambient_g | 0 | 0 | 255 | întreg | video | Schimbă artificial iluminarea lumii actuale cu valoarea în verde. |
r_ambient_r | 0 | 0 | 255 | întreg | video | Schimbă artificial iluminarea lumii actuale cu valoarea în roșu. |
r_bmodelhighfrac | 5 | pluti | video | |||
r_bmodelinterp | 1 | 0 | 1 | boolean | video | Controlează dacă modelele cu perii în mișcare interpolează pozițiile lor (prezentare netedă). |
r_cachestudio | 1 | 0 | 1 | boolean | video | Stabilește dacă să cache studio model? Hulls ?? pentru teste mai rapide? cache-ul are o dimensiune / durată de viață limitată. Aceasta este o optimizare a perf. |
r_cullsequencebox | 1 | 0 | 1 | boolean | video | În cazul multiplayerului, dacă este setat în loc de testarea doar a bbox-ului, se verifică întregul frustum pentru extensiile animațiilor curente (caseta secvență). |
r_decals | 4096 | întreg | video | Acesta stabilește decalcomanii (logo-ul Spray, găuri de gloanțe, grenadă, sânge pe pământ). Dacă este mai mare decât mp_decals, aceasta va fi setată la valoarea mp_decals (Este resetată la valoarea mp_decals când se conectează la server). Nu este la fel ca mp_decals. | ||
r_detailtextures | 0 | 0 | 1 | boolean | video | Activați / dezactivați texturi detaliate. În CS 1.6 în mod implicit există texturi detaliate numai pentru Cobble. |
r_drawentities | 1 | 0 | 5 | întreg | video | Controlează desenarea entităților / modelelor.0 = fără entități1 = Implicit și atrage entități în mod normal2 = entități desenate ca schelete3 = entități desenate fiecare os având o casetă delimitată4 = entități desenate cu box5 = casetă individuală pentru jucător și armă NOTĂ: funcționează numai în SOFTWARE- mod D3D / OpenGL: Single Player OnlySoftWare: Multi Player |
r_drawflat | 0 | 0 | 1 | boolean | video | Cu "r_drawflat 1", vedem cum motorul trebuie să despartă suprafețele pentru a le atrage.Cred că este folosit de cartografi. |
r_draworder | 0 | 0 | 1 | boolean | video | WallHack care arată ce se calculează prin pereți, folosită de cartografi pentru a îmbunătăți performanțele hărților. |
r_drawviewmodel | 1 | 0 | 1 | boolean | video | Schimbați vizualizarea modelului de arme. |
r_dspeeds | 0 | 0 | 1 | boolean | video | 0 = Nu se afișează statisticile privind viteza de redare.1 = Se afișează statisticile privind viteza renderer (Aveți nevoie de dezvoltator 1) |
r_dynamic | 1 | 0 | 1 | boolean | video | Iluminarea dinamică este atunci când obiectele luminate creează proiecții pe pereți sau obiecte din jurul lor (de exemplu: rachete cu timpul de înjumătățire). Veți câștiga performanță dezactivând acest lucru. Dar din moment ce o actualizare HL este blocată la 1 în multi-player. |
r_fullbright | 0 | 0 | 4 | întreg | video | Setarea acestei optiuni la "1" inseamna fara tablouri de lumina si ar face toate texturile fara nici o umbre / iluminare dinamica (deci ceea ce obtineti sunt texturi puternic luminate, atat de mult incat chiar fascicolul luminii este invizibil) .Setarea la "2" lightmap-uri (toate modelele sunt minus texturi guraud-umbrite) .NOTE: VALORILE PARTICULARE NU SUNT PENTRU OPENGL, NUMAI PENTRU SOFTWARE MODE.Okay, acest lucru ar putea fi util pentru mappers.Setting la "3" înseamnă doar lightmap-uri dar cu offset grid.Setting la "4" este ca "3", dar ar arăta, de asemenea, nivelul de mop de fiecare suprafață în raport cu player-ul. |
r_glowshellfreq | 2.2 | întreg | video | Setează frecvența strălucitoare a modelelor de jucători. Modelele de jucător sunt strălucite de pluginurile de server. De exemplu, protecția respawn în deathmatch. | ||
r_graphheight | 10 | întreg | video | Reglează înălțimea graficului. Vedeți r_timegraph | ||
r_lightmap | 0 / -1 | întreg | video | Am un efect doar cu acest cvar în D3D și Software: D3D: r_lightmap -1 sau 1 = White Walls.Software: r_lightmap 1 = Eliminați toate luminile hărții, ceea ce vedeți doar este cerul. | ||
r_lightstyle | -1 | întreg | video | r_lightstyle 1 elimina toate luminile hartilor, dar inca veti vedea inimile si cerul. | ||
r_luminance | 0 | 0 | 1 | boolean | video | r_luminance 1 face ca harta să arate albastru / verde. |
r_maxedges | 7200 | 7200 | întreg | video | Această variabilă stabilește numărul maxim de suprafețe plane de suprafață care trebuie redate. | |
r_maxsurfs | 2000 | 2000 | întreg | video | Această variabilă stabilește numărul maxim de suprafețe plane care urmează să fie redate. | |
r_mirroralpha | 1 | 0 | 1 | boolean | video | Oglindă reflecție efect. Învechit și neacceptat. |
Comentarii
Nu a fost făcut nici un comentariu.