Setari CVAR CS1.6 - tabel 9

Numele de nume Valoarea implicită val Min val Max val Tip Categorie Descriere
password       şir conexiune Setează parola serverului la care doriți să vă conectați. Acest cvar este schimbat automat când introduceți un server parolaat de către browserul de servere.
pausable 0 0 1 boolean Server Permite sau nu jucătorilor să întrerupă jocul folosind comanda de pauză.
port 27015     întreg Server Setează portul de utilizat pentru serverul dvs.
rate 20000 1000 20000 întreg netcode Acesta este numărul de octeți pe secundă pe care serverul le trimite clientului. Numai pentru jocuri pe internet (sv_lan 0), cu excepția cazului în care sv_lan_rate <1001 într-un joc LAN (sv_lan 1).
rcon_address       şir conexiune Acest lucru permite clienților să se conecteze de la distanță la un server / HLTV și să utilizeze comenzile rcon fără a fi chiar în joc. Setați-l la adresa IP a serverului fără numărul de port (1.2.3.4).
parola RCON       şir Server Acesta stabilește parola rcon pe server pentru ca administratorii să poată folosi comenzile admin / cvars. De asemenea, administratorii trebuie să configureze rcon_password în consola lor client pentru a putea folosi comenzile admin / cvars cu comanda rcon.
rcon_port 0     întreg conexiune Portul pe care un client îl poate conecta la distanță prin intermediul unui server. Consultați rcon_address.
tipul camerei 0 0 28 întreg sunet Cartografii folosesc acest lucru pentru a face ecouri în harta lor, aceasta se schimbă automat când jucătorul intră într-o zonă cu entitatea env_sound. Valorile diferite: 0 = Normal (dezactivat) 1 = Generic2 = Metalul mic3 = Mediul metalic4 = Metalul mare5 = Tunelul mic6 = Mediul tunelului7 = Tunelul mare8 = Apă 115 = Apă 216 = Apă 317 = Beton mic18 = Beton Mediu19 = Beton Mare 20 = Mare 121 = Mare 222 = Mare 323 = Cavernă Small24 = Medie Cavernă25 = Cavernă Mare26 = Weirdo 127 = Weirdo 228 = Weirdo 3
r_aliastransadj 100       video  
r_aliastransbase 200       video  
r_ambient_b 0 0 255 întreg video Modifică artificial iluminarea lumii actuale cu valoarea albastră.
r_ambient_g 0 0 255 întreg video Schimbă artificial iluminarea lumii actuale cu valoarea în verde.
r_ambient_r 0 0 255 întreg video Schimbă artificial iluminarea lumii actuale cu valoarea în roșu.
r_bmodelhighfrac 5     pluti video  
r_bmodelinterp 1 0 1 boolean video Controlează dacă modelele cu perii în mișcare interpolează pozițiile lor (prezentare netedă).
r_cachestudio 1 0 1 boolean video Stabilește dacă să cache studio model? Hulls ?? pentru teste mai rapide? cache-ul are o dimensiune / durată de viață limitată. Aceasta este o optimizare a perf.
r_cullsequencebox 1 0 1 boolean video În cazul multiplayerului, dacă este setat în loc de testarea doar a bbox-ului, se verifică întregul frustum pentru extensiile animațiilor curente (caseta secvență).
r_decals 4096     întreg video Acesta stabilește decalcomanii (logo-ul Spray, găuri de gloanțe, grenadă, sânge pe pământ). Dacă este mai mare decât mp_decals, aceasta va fi setată la valoarea mp_decals (Este resetată la valoarea mp_decals când se conectează la server). Nu este la fel ca mp_decals.
r_detailtextures 0 0 1 boolean video Activați / dezactivați texturi detaliate. În CS 1.6 în mod implicit există texturi detaliate numai pentru Cobble.
r_drawentities 1 0 5 întreg video Controlează desenarea entităților / modelelor.0 = fără entități1 = Implicit și atrage entități în mod normal2 = entități desenate ca schelete3 = entități desenate fiecare os având o casetă delimitată4 = entități desenate cu box5 = casetă individuală pentru jucător și armă NOTĂ: funcționează numai în SOFTWARE- mod D3D / OpenGL: Single Player OnlySoftWare: Multi Player
r_drawflat 0 0 1 boolean video Cu "r_drawflat 1", vedem cum motorul trebuie să despartă suprafețele pentru a le atrage.Cred că este folosit de cartografi.
r_draworder 0 0 1 boolean video WallHack care arată ce se calculează prin pereți, folosită de cartografi pentru a îmbunătăți performanțele hărților.
r_drawviewmodel 1 0 1 boolean video Schimbați vizualizarea modelului de arme.
r_dspeeds 0 0 1 boolean video 0 = Nu se afișează statisticile privind viteza de redare.1 = Se afișează statisticile privind viteza renderer (Aveți nevoie de dezvoltator 1)
r_dynamic 1 0 1 boolean video Iluminarea dinamică este atunci când obiectele luminate creează proiecții pe pereți sau obiecte din jurul lor (de exemplu: rachete cu timpul de înjumătățire). Veți câștiga performanță dezactivând acest lucru. Dar din moment ce o actualizare HL este blocată la 1 în multi-player.
r_fullbright 0 0 4 întreg video Setarea acestei optiuni la "1" inseamna fara tablouri de lumina si ar face toate texturile fara nici o umbre / iluminare dinamica (deci ceea ce obtineti sunt texturi puternic luminate, atat de mult incat chiar fascicolul luminii este invizibil) .Setarea la "2" lightmap-uri (toate modelele sunt minus texturi guraud-umbrite) .NOTE: VALORILE PARTICULARE NU SUNT PENTRU OPENGL, NUMAI PENTRU SOFTWARE MODE.Okay, acest lucru ar putea fi util pentru mappers.Setting la "3" înseamnă doar lightmap-uri dar cu offset grid.Setting la "4" este ca "3", dar ar arăta, de asemenea, nivelul de mop de fiecare suprafață în raport cu player-ul.
r_glowshellfreq 2.2     întreg video Setează frecvența strălucitoare a modelelor de jucători. Modelele de jucător sunt strălucite de pluginurile de server. De exemplu, protecția respawn în deathmatch.
r_graphheight 10     întreg video Reglează înălțimea graficului. Vedeți r_timegraph
r_lightmap 0 / -1     întreg video Am un efect doar cu acest cvar în D3D și Software: D3D: r_lightmap -1 sau 1 = White Walls.Software: r_lightmap 1 = Eliminați toate luminile hărții, ceea ce vedeți doar este cerul.
r_lightstyle -1     întreg video r_lightstyle 1 elimina toate luminile hartilor, dar inca veti vedea inimile si cerul.
r_luminance 0 0 1 boolean video r_luminance 1 face ca harta să arate albastru / verde.
r_maxedges 7200 7200   întreg video Această variabilă stabilește numărul maxim de suprafețe plane de suprafață care trebuie redate.
r_maxsurfs 2000 2000   întreg video Această variabilă stabilește numărul maxim de suprafețe plane care urmează să fie redate.
r_mirroralpha 1 0 1 boolean video Oglindă reflecție efect. Învechit și neacceptat.

 

Comentarii

Trebuie să fii autentificat pentru a adăuga un comentariu!

Nu a fost făcut nici un comentariu.

FidelityWorks.ro foloseste cookies pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta. Mai multe detalii