Script, editare si utilizarea Multi Theft Auto
Informații cu privire la script (editare) si utilizare Multi Theft Auto (MTA) puteti afla in special pe site-ul https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Main_Page
Citind https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Main_Page puteti afla multe despre MTA si sa depasiti faza de copiere si intuitie pe care o folosesc mare majoritate si sa invatati cum se creaza o harta, un gamemode, funcții de scripting de documente de ajutor, cum se scrie un exemplu cod, tutoriale sau pur si simplu cum se joacă MTA.
Prezentare generala site https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Main_Page
Scripting
- Introducere în Scripting
- Introducere în Scripting GUI
- Depanare erori Tutorial MTA - Cum de a găsi erori în script-urile dumneavoastră
- Introducere în Resurse MTA
- Resurse Web Access MTA - Cum puteți scrie site-uri cu resurse
- Catalog de resurse MTA
- Meta.xml - În spatele fiecare resursă este un fișier meta, care definește
- ACL MTA - Access Control List, acest lucru este vital pentru script-uri complexe la locul de muncă
- Scrierea gamemodes MTA
General Lua Ajutor
Pagini concepute pentru a ajuta înțelegerea dvs. de Lua
-
Editor de hărți
Baze de date
Această secțiune prezintă toate capabilitățile Lua pe care MTA sau resursele le oferă.
- Catalog de resurse - Trebuie să le înveți pentru a crea scripturi adecvate
- Scripturi partea clientului
- Module
Dezvoltarea Multi Theft Auto
Wiki - Cum poți ajuta
- Finalizați documentația pentru funcțiile incomplete .
- Adăugați exemple la funcții și evenimente .
- Examinați și verificați paginile care necesită verificare .
- Scrie tutoriale pentru a ajuta oamenii noi.
- Traduceți pagini wiki.
Comunitate
- forum
- Community Discord: server oficial MTA Discord ( postare pe forum )
- Development Discord: link de invitare la server
- MTA Community - Partajați și descărcați resurse.
- Twitter - Facebook - ModDB
Scripting
- Introducere în Scripting
- Introducere în scriptarea GUI
- Tutorial de depanare - Cum să găsiți erori în scripturile dvs
- Introducere în Resurse
- Resource Web Access - Cum puteți scrie site-uri web cu resurse
- Tutorial CEF - Cum puteți utiliza browserul web din joc în resursele dvs
- Catalog de resurse
- Meta.xml - În spatele fiecărei resurse se află un meta fișier care o definește
- ACL - Lista de control al accesului, aceasta este vitală pentru ca scripturile complexe să funcționeze
- Scrierea modurilor de joc
Link-uri pe forum
Ajutor general Lua
Pagini concepute pentru a vă ajuta să înțelegeți Lua
Referinţă
- Funcții la nivelul clientului
- Evenimente la nivelul clientului
- Funcții pe partea serverului
- Evenimente pe partea serverului
- Funcții utile
- Clasele MTA - Descrieri detaliate ale tuturor tipurilor personalizate MTA
Practica
Editare job-system
De regula slujbele se dau la primarie.
Pentru a afla locatia de acordare a slujbei, ne ducem in locatia unde dorim sa acordam slujbe si tastam /getpos.
Ne notam datele geografice obtinute.
Deschidem fisierul c_job_system.lua, iar aici se trec coordonatele si slujbele.
Exemplu:
wEmployment, jobList, bAcceptJob, bCancel = nil
local jessie = createPed( 141, 359.7138671875, 173.8720703125, 1008.3893432617) -- Austin - 5/4/13
--local jessie = createPed( 141, 359.705078125, 173.5732421875, 1008.3893432617 )
setPedRotation( jessie, 272.81390380859 )
setElementDimension( jessie, 29 )
setElementInterior( jessie , 3 )
setElementData( jessie, "talk", 1, false )
setElementData( jessie, "name", "Jessie Smith", false )
--setPedAnimation ( jessie, "INT_OFFICE", "OFF_Sit_Idle_Loop", -1, true, false, false )
setElementFrozen(jessie, true)
function showEmploymentWindow()
-- Employment Tooltip
if(getResourceFromName("tooltips-system"))then
triggerEvent("tooltips:showHelp",getLocalPlayer(),7)
end
triggerServerEvent("onEmploymentServer", getLocalPlayer())
local width, height = 300, 400
local scrWidth, scrHeight = guiGetScreenSize()
local x = scrWidth/2 - (width/2)
local y = scrHeight/2 - (height/2)
wEmployment = guiCreateWindow(x, y, width, height, "Lista de Slujbe", false)
jobList = guiCreateGridList(0.05, 0.05, 0.9, 0.8, true, wEmployment)
local column = guiGridListAddColumn(jobList, "Titlul SLujbei", 0.9)
-- TRUCKER
local row = guiGridListAddRow(jobList)
guiGridListSetItemText(jobList, row, column, "Transportator de Marfă", false, false)
-- TAXI
local row = guiGridListAddRow(jobList)
guiGridListSetItemText(jobList, row, column, "Șofer de Taxi", false, false)
.............................................................................................................................................
end
triggerServerEvent("acceptJob", getLocalPlayer(), job)
destroyElement(jobList)
destroyElement(bAcceptJob)
destroyElement(bCancel)
destroyElement(wEmployment)
wEmployment, jobList, bAcceptJob, bCancel = nil, nil, nil, nil
showCursor(false)
end
end
end
function cancelJob(button, state)
if (source==bCancel) and (button=="left") then
destroyElement(jobList)
destroyElement(bAcceptJob)
destroyElement(bCancel)
destroyElement(wEmployment)
wEmployment, jobList, bAcceptJob, bCancel = nil, nil, nil, nil
showCursor(false)
end
end
Comentarii
Nu a fost făcut nici un comentariu.