Blocurile de comanda pe un server bukkit

Blocurile de comanda pot inlocui cu succes unele pluginuri, fapt care te scuteste de cautare si de eventualele erori ale pluginurilor.

Blocurile de comanda pe un server bukkit

In bukkit blocurile de comanda nu accepta toate comenzile, iar unele trebuiesc adaptate, exemplu pentru teleportare in loc de tp @p x y z trebuie sa trecem tppos @p x y z.

Pentru a lucra cu blocuri de comanda trebuie sa fim in mod creativ si sa fim in operator

Pentru a obtine un bloc de comanda trebuie sa dam comanda:

/give @p minecraft:command_block

sau (in caz in care din cauza unui plugin nu recunoaste comanda)

/give jucator command_block

exemplu

/give HG_Cornel command_block

pentru a plasa un bloc de comanda, trebuie sa schimbati modul jucatorului din supravetuire in creativ. scriind in chat

/gamemode creative

dupa ce am plasat blocul de comanda, trecem in supravetuire

/gamemode survival

Blocurile de comanda pe un server bukkit

Cand folosim blocurile de comanda nu este obligatoriu sa punem lina de comanda /

Comanda poate sa fie destinata unui jucator, respectiv:

Direcționați variabilele selectorului

Rezumatul variabilelor țintă ale selectorului
Variabil Funcţie
@p Cel mai apropiat jucător
@r Jucător aleatoriu
@a Toți jucătorii
@e Toate entitățile
@s Entitatea care execută comanda

O variabilă a selectorului țintă identifică categoria largă de destinații selectate. Există cinci variabile:

@p
Țintă cel mai apropiat jucător. Când este rulat de consolă, originea selecției va fi la (0, 0, 0). Dacă există mai mulți jucători apropiați, cauzați de faptul că aceștia sunt exact la aceeași distanță, este selectat cel care a aderat cel mai recent la server.
Argumentele selectorului țintă pot fi utilizate pentru a reduce setul de jucători din care va fi selectat cel mai apropiat jucător. De exemplu, @p[team=Red] va viza cel mai apropiat jucător din echipa Red, chiar dacă mai sunt alți jucători mai aproape.
Argumentul selectorului țintă poate fi utilizat pentru a mări numărul de jucători apropiați vizați (de exemplu, @p[c=3] va viza cei trei jucători apropiați). Când negativ, c va inversa ordinea de direcționare (de exemplu, @p[c=-1] va viza cel mai îndepărtat player).
@r
Obiectivul unui jucător aleatoriu (sau entitate cu argumentul selectorului țintă type ).
Argumentele selectorului țintă pot fi utilizate pentru a reduce setul de jucători de la care va fi vizat un jucător aleator. De exemplu, @r[team=Red] va viza doar un jucător aleator din echipa Red.
Argumentul selector țintă c poate fi folosit pentru a crește numărul de jucători aleatori vizați. De exemplu, @r[c=3] va viza trei jucători aleatorii.
Atunci când este utilizat fără argumentul de type , @r întotdeauna vizează un jucător aleatoriu. Argumentul de type poate fi utilizat pentru a viza entități non-player (de exemplu, @r[type=zombie] va viza un zombie aleatoriu, @r[type=!player] va viza o entitate aleatoare non-player, @r[type=!zombie] va viza un non-zombie aleatoriu, etc.).
@a
Obiectivele tuturor jucătorilor, inclusiv a jucătorilor morți. Niciun alt selector nu va găsi jucători morți, cu excepția lui @s .
Argumentele selectorului țintă pot fi utilizate pentru a reduce setul de jucători vizați. De exemplu, @a[team=Red] va viza numai jucătorii echipei Red.
@e
Obiectivele tuturor entităților (inclusiv jucătorilor).
Argumentele selectorului țintă pot fi utilizate pentru a reduce setul de entități vizate. De exemplu, @e[type=cow] va viza vacile numai.
@s
Obiectivează numai o singură entitate: entitatea care a executat comanda, inclusiv jucătorii morți. Dacă executorul nu a fost o entitate, de exemplu dacă executorul a fost un bloc de comandă sau o consolă de server, acest selector nu va găsi nimic.
Argumentele selectorului țintă pot fi folosite pentru a specifica dacă executantul este de fapt eligibil pentru a fi vizat. De exemplu, @s[type=cow,team=Red] va viza doar executorul comenzii, dacă executorul a fost o vacă pe echipa Red.

Blocurile de comanda pe un server bukkit

Exemple de comenzi ce pot fi executate cu blocurile de comanda:

- mesaje in chat

say @p urmat de mesaj

ex:

say @p Bine ai venit pe server!

- teleportare la un anumit punct

tppos @p x y z

- teleportare aleatorie

spreadplayers 400 400 40 81 false @p

/spreadplayers <x> <z> <spreadDistance> <maxRange> <respectTeams> <player>

x , z : Mijlocul zonei pe care doriți să teleport jucatori (apăsați F3 pentru a vedea coordonatele)

spreadDistacnce : Distanța minimă dintre jucători teleportate

maxRange : Distanța maximă de teleportul coordonatele x și z

respectTeams : Adevărat sau fals. Atunci când este adevărat, obiective cu privire la aceeași echipă va fi teleportat în aceeași locație.

player :. Selectorul de ceea ce doriți să teleportezi, de exemplu , @p

Exemplu:

 /spreadplayers 0 0 1 10 false @a

Acest lucru se va teleporta toți jucătorii la locațiile aleatoare, dar cel puțin un bloc distanță, de la x = -10 și z = -10 până la x = 10 și z = 10.

Exemplul 2 :

 /spreadplayers 100 100 0 5 false @r[x=0,y=60,z=0,r=10]

Această comandă va teleporta un jucător aleatoriu care a fost mai puțin de 10 blocuri distanță de XYZ 0, 60, 0 la o locație aleatoare în 5 blocuri de X, Z 100, 100.

Pentru mai multe informații despre /spreadplayers comandă, accesați Minecraft Wiki

Blocurile de comanda pe un server bukkit

Nota: pentru a activa comenzile minecraft in bukkit sau spigot, inlocuiti in fisierul commands.yml, linia:

command-block-overrides: []

cu

command-block-overrides:
- '*'

Comentarii

Trebuie să fii autentificat pentru a adăuga un comentariu!

Nu a fost făcut nici un comentariu.

FidelityWorks.ro foloseste cookies pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta. Mai multe detalii